Gå til innhold

Norsk HipHop - Dizzet

groovy

Anbefalte innlegg

Hei!

Her vil jeg dele med dere litt musikk på norsk som jeg synes er fett! Håper dere liker det også.

På tide å heie på norsk hiphop musikk?? :D

Artisten heter Dizzet. Han rapper på norsk. Jeg likte ikke norsk rap noe særlig men han synes jeg faktisk er god.

Jeg fant 3 gratis mixtapes som han har gitt ut nylig og ett par musikkvideo på youtube.

Her kan man laste ned mixtapene enkelt og greit: studiolive.no

eller http://www.mediafire.com/?u4y4dfybkfldf (3 forskjellige albumer)

her er den nye musikkvideo:

Så hva synes dere???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt ærlig tror jeg det er lenge før det kommer flere gode norske artister.

Hører ikke så mye på HipHop lenger, men jeg holder meg oppdatert på hva jeg liker og ikke, og fortsatt så er det ingenting som slår

Jaa9&OnklP (Kanskje fordi jeg er oppvokst samme sted som de, og har fulgt de fra start)

Appendix

Endless (noe av han)

Syns ikke tekstene til Dizzet var no særlig, men det er jo smak og behag om man vil høre om fest og chill eller politikk og samfunn : )

Lenke til kommentar

Hører ikke så mye på HipHop lenger, men jeg holder meg oppdatert på hva jeg liker og ikke, og fortsatt så er det ingenting som slår

Jaa9&OnklP (Kanskje fordi jeg er oppvokst samme sted som de, og har fulgt de fra start)

Appendix

Endless (noe av han)

Syns ikke tekstene til Dizzet var no særlig, men det er jo smak og behag om man vil høre om fest og chill eller politikk og samfunn : )

Enig med deg om at det er få gode norske hiphop artister, selv om mange er "kjente" men det er bare pga pushing og markedsføring.

Men Dizzet og 47FK gutta har klart seg fint med lite støtte, synes jeg. De har faktisk veldig stor bredde i det de gjør, dybe i budskapet og ikke minst mye variasjon. Har du hørt på flere sanger fra Dizzet og 47, forresten?

Endless har noe bra ja helt enig. Han er rå. men resten har ikke rap-stemme engang, ikke tøft nok.. sorry as!:)

Lenke til kommentar

Appendix

Endless (noe av han)

Enig med deg om at det er få gode norske hiphop artister, selv om mange er "kjente" men det er bare pga pushing og markedsføring.

Men Dizzet og 47FK gutta har klart seg fint med lite støtte, synes jeg. De har faktisk veldig stor bredde i det de gjør, dybe i budskapet og ikke minst mye variasjon. Har du hørt på flere sanger fra Dizzet og 47, forresten?

Endless har noe bra ja helt enig. Han er rå. men resten har ikke rap-stemme engang, ikke tøft nok.. sorry as!:)

Endless har noen tekster som er litt fengende.

Nei jeg hørte på det du har posta, og jeg kommer nok ikke til å følge med noe mer på hverken han eller 47, desverre : )

Lenke til kommentar

Appendix

Endless (noe av han)

Endless har noen tekster som er litt fengende.

Nei jeg hørte på det du har posta, og jeg kommer nok ikke til å følge med noe mer på hverken han eller 47, desverre : )

Hehe, Det er jo heeelt opp til deg om du kommer til å følge med de eller ikke. Jeg spør bare fordi jeg vil vite hvor saklig bedømmelsen din er.

Jeg følger med på de fleste norske hiphop artister. Jeg liker at de tar opp tema som er aktuelle for norsk virkelighet..

Men takk for svar, anyways!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...