brainsmash Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Heisann! Jeg har en toshiba tv men får ikke til å koble ps3 til den, får ikke opp bilde når jeg kobler den opp. lurte på om noen andre har samme problem eventuelt har hatt og fått fiksa opp i det? Lenke til kommentar
Pius Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hva bruker du til å koble PS3 -> TV? Lenke til kommentar
brainsmash Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 har prøvd med både hdmi kabel og vanlig som følger med, har også prøvd med to forskjellige ps3er Lenke til kommentar
Pius Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) hm rart, fikk svart skjerm engang når jeg prøvde å koble til en ps3 som hadde vært koblet til en tv med hdmi, til min tv med RCA. Jeg vet ikke hvorfor, men det som funket for meg var å skru av ps3 også holde inn powerknappen til den skrur seg på og av igjen. Så holder du inn knappen igjen til du hører to peep, så skal recovery mode komme opp. Dette funket for meg iallefall. evt. prøve en annnen hdmi kabel. Endret 23. januar 2011 av Pius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå