picachu Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Sjekket It-Avisen nettopp. Normalt har jeg lagt på mellom 3 og 5000 kbits/sec, men nå ??? http://home.online.no/~crisca/div/itavisen.jpg Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 ITavisen.no speedometer resultat: IP-adressen xxxxxxxx lastet ned 964677 Bytes på 0.25 sekunder. Nedlastingshastighet: 30870 kbit/s. KJØR TESTEN EN GANG TIL! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Det er jo bare å trykke på esc knappen når du/dere starter testen. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Nedlastingshastighet: 47729 kbit/s. ser på det som brukbart på en 384/256 linje.... Lenke til kommentar
picachu Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 cheaters... jeg fikk nesten samme resultat på 3 tester på rad... IKKE NOE FUSK OG FANTERI MED MINE MÅLINGER Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Er det så mye da? Her er min måling. (jeg tok den laveste for å være litt sporty) Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Poenget var jo ikke å jukse da... Skal du jukse kan du like godt skrive ønsket resultat uten å kjøre testen. Ny rekord uten juks: ----------------------------------------------------- ITavisen.no speedometer resultat: IP-adressen xxxxxxx lastet ned 964677 Bytes på 0.219 sekunder. Nedlastingshastighet: 35239 kbit/s. KJØR TESTEN EN GANG TIL! ----------------------------------------------------- Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Poenget var jo ikke å jukse da...Skal du jukse kan du like godt skrive ønsket resultat uten å kjøre testen. Ny rekord uten juks: ----------------------------------------------------- ITavisen.no speedometer resultat: IP-adressen xxxxxxx lastet ned 964677 Bytes på 0.219 sekunder. Nedlastingshastighet: 35239 kbit/s. KJØR TESTEN EN GANG TIL! ----------------------------------------------------- Hva slags linje sitter du på ? og hvem leverer den? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 100MBit full duplex, levert av NTNU til 120,- kr/mnd Greit å være student Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 100MBit full duplex, levert av NTNU til 120,- kr/mndGreit å være student Virker sånn ja.. hehe. Hva er hastigheten på den linja når det ikke er sommerferie, og alle som pleier å bruke linja sitter forran pc´n og laster pr0n ? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Ingen merkbar forskjell for min del. Jeg deler ikke de 100Mbit med noen frem til switchen på studentbyen, og derfra er det 1GB linje frem til NTNU. Visstnok er ikke den 1GB linjen en flaskehals ut fra loggene har jeg hørt. Det er nok oftest motparten det står på når det gjelder hastighet. Til andre studentbyer her kan hastigheten være 10-11 Mbyte/sek, men til gode andre servere opp til noen Mbyte/sek (selvsagt veldig avhenging av serveren og hvor den befinner seg). Lenke til kommentar
kim Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Uansett så skal du være heldig om du får stort mer enn 35239 kbit/s. fra ITavisen.. prøv heller ftp.uio.no osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå