AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er det ikke sånn at dommer blir publisert i anonym form? Jeg leste en sak her: http://www.vedvannkanten.com/Razzia/Foreldreoghasj.html Avsnittene "Aggresjon og vold vs. Hasjrøyking: 1- 0 sa dommeren." og "Lagmannsrett på glattisen" Da jeg finner sakene interresante opp mot en annen pågående sak lurte jeg på om noen kunne grave litt for meg og finne disse omtalte dommene. Og ble den noen gang anket til høyesterett? Hva var i så fall utfallet der? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Og ble den noen gang anket til høyesterett? Hva var i så fall utfallet der? Neders på siden du har linket til står følgende: Høyesterett ville ikke ha noe med den siste saken å gjøre. Det var vel heller ikke å vente, da man der i gården kunne bli tvunget til å gjenta Lagmannsrettens premiss: at det i denne saken var forbudet snarere enn hasjen som rusmiddel som ble sett som en belastning for ungene. Høyesterett forkastet altså anken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå