Gå til innhold

tablet pad slate kategori?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gått og grublet litt på dette, og satt meg litt nøyere inn i ting siste par dagene. Jeg kommer til å forsøke å sørge for at strukturen i mobilforumet vedlikeholdes langt bedre enn tidligere fremover. Så man slipper enorme skippertak når endringen skjer. En av de mest aktuelle endringene nå er å splitte opp smarttelefonkategorien i 2-3 mindre kategorier, siden det er her det ligger mest trykk.

 

Når det gjelder pads/slates så ligger disse i det som pr. i dag er den kategorien på forumet med minst trykk. Og det er lite aktuelt å splitte opp en kategori som med såpass lite trykk at det er hakke før den vurderes som for snever.

 

Bare for å illustrere: Jeg gikk gjennom og talte opp alle kategoriene som omhandlet pads/slates siste tiden. Det var 10 tråder med aktivitet siden 10 desember. Det sier seg nesten selv at en egen kategori hvor man knapt har 1 aktiv tråd i uka, ikke er en bra kategori.

 

Men det er ikke skrevet i stein. Begynner folk å prate mye om pads/slates på forumet, er det helt naturlig at en egen kategori opprettes. Men da må nødvendigvis aktiviteten bli langt høyere enn hva den er i dag.

 

Edit: Jeg har nå flyttet 3-4 pad/slate-tråder jeg fant i smarttelefonkategorien over, så det riktige tallet skal være 13-14 aktive tråder.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...