tiboine Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 nå som tabletene begynner å komme for fullt nå, burde dere ikke opprette en egen tablet/pad/slate kategori? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det tror jeg også ville greit, ettersom det antagelig ikke vil bli mindre tråder om dette... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har nevnt denne tråden for vår kategoriansvarlige på mobilsiden, så det kommer nok et svar derfra. Det er sikkert mer enn nok trafikk til en slik kategori etterhvert, spørsmålet er om det blir noe aktivitet for de gjenværende emnene i kategorien når tablets forsvinner. Geir Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 hehe. tror ikke tablets o.l. forsvinner med det første Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Jeg har gått og grublet litt på dette, og satt meg litt nøyere inn i ting siste par dagene. Jeg kommer til å forsøke å sørge for at strukturen i mobilforumet vedlikeholdes langt bedre enn tidligere fremover. Så man slipper enorme skippertak når endringen skjer. En av de mest aktuelle endringene nå er å splitte opp smarttelefonkategorien i 2-3 mindre kategorier, siden det er her det ligger mest trykk. Når det gjelder pads/slates så ligger disse i det som pr. i dag er den kategorien på forumet med minst trykk. Og det er lite aktuelt å splitte opp en kategori som med såpass lite trykk at det er hakke før den vurderes som for snever. Bare for å illustrere: Jeg gikk gjennom og talte opp alle kategoriene som omhandlet pads/slates siste tiden. Det var 10 tråder med aktivitet siden 10 desember. Det sier seg nesten selv at en egen kategori hvor man knapt har 1 aktiv tråd i uka, ikke er en bra kategori. Men det er ikke skrevet i stein. Begynner folk å prate mye om pads/slates på forumet, er det helt naturlig at en egen kategori opprettes. Men da må nødvendigvis aktiviteten bli langt høyere enn hva den er i dag. Edit: Jeg har nå flyttet 3-4 pad/slate-tråder jeg fant i smarttelefonkategorien over, så det riktige tallet skal være 13-14 aktive tråder. Endret 2. februar 2011 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå