Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Er inverteren defekt?


Anbefalte innlegg

*Har nå fått testet skjermen i en annen pc med alt av kabler tilkoblet, den er i orden.*

 

Har en fujitsu siemens pi1536, skjermen gikk i svart. Pcen fungerer utmerket med ekstern skjerm. Kjøpte en brukt inverter, men det ble ikke noe bedre. Har nå prøvd å koble skjermen til en acer travelmate 240, skjermen lyste opp, ikke noe i veien med pæren.

 

Er det da mest sannsynlig at inverteren jeg kjøpte var defekt, eller kan det være noe mer alvorlig som feiler pcen?

 

Inverteren er av typen: 76g031071-1a - Skal det være et lys på denne? La merke til at det var et lys på den som satt i aceren.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en fujitsu siemens pi1536, skjermen gikk i svart. Pcen fungerer utmerket med ekstern skjerm. Kjøpte en brukt inverter, men det ble ikke noe bedre. Har nå prøvd å koble skjermen til en acer travelmate 240, skjermen lyste opp, ikke noe i veien med pæren.

 

Er det da mest sannsynlig at inverteren jeg kjøpte var defekt, eller kan det være noe mer alvorlig som feiler pcen?

 

Inverteren er av typen: 76g031071-1a - Skal det være et lys på denne? La merke til at det var et lys på den som satt i aceren.

 

Når du sier at skjermen gikk i svart, mener du at backlightet gikk (at du kan se ting på skjermen bare veeeeeldig svakt?) Hvis du ikke ser noe i det heletatt, og du ser ting på ekstern så er det nok selve lcd skjermen. Hvis det er backlight som har ågtt så kan dette også være lcd panelet, men det er ikke så vanlig. Men det er jo heller ikke vanlig at man får en doa inverter heller.

Lenke til kommentar

Baklyset fungerte helt fint når jeg testet skjermen i aceren. Skjermen er helt svart, har ikke klart å se noe som helst, ikke veldig svakt heller.

 

Kan jeg koble skjermen til aceren med alt av kabler og se om jeg får opp noe bilde? Eller er det lite lurt?

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Baklyset fungerte helt fint når jeg testet skjermen i aceren. Skjermen er helt svart, har ikke klart å se noe som helst, ikke veldig svakt heller.

 

Kan jeg koble skjermen til aceren med alt av kabler og se om jeg får opp noe bilde? Eller er det lite lurt?

 

Er nok ikke vits.. Er nok lcd panelet som har tatt kvelden sry

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...