hokuspokus111 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hello. Jeg er en gutt på 15år, veier ca. 65kg og er 180cm høy. Skal begynne for fullt med styrketrening nå, men sliter med å finne et program som passer meg perfekt. Skal ihvertfall ha med Knebøy, Markløft, benkpress og evt. dips og chinups. Har veldig god styrke i beina etter mange års trening med fotball og litt sykling. I overkroppen derimot er det ikke like bra. Løfter vel maks 1RM benkpress ca 45kg. Skal trene tre dager i uken og har full kontroll på kosthold Noen som har et forslag, som da inkluderer de øvelsene jeg har skrevet? Vil ikke ha noen flere veldig tekniske øvelser enn markløft og knebøy i starten. Endret 22. januar 2011 av mikkello Lenke til kommentar
Pius Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Anbefaler RYP, som du kan finne på hjemmesiden til TechNuriton. Følger med en PDF som er veldig enkel og informativt, er på 6 uke nå. Er 15 år selv, og løftet 50kg i knebøy da jeg startet og er på 110kg nå . Programmet inneholder Knebøy ihvertfall, og de andre øvelsene er ikke teknisk krevende. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Anbefaler RYP, som du kan finne på hjemmesiden til TechNuriton. Følger med en PDF som er veldig enkel og informativt, er på 6 uke nå. Er 15 år selv, og løftet 50kg i knebøy da jeg startet og er på 110kg nå . Programmet inneholder Knebøy ihvertfall, og de andre øvelsene er ikke teknisk krevende. Skulle gjerne hatt et med de øvelsene jeg skrev, det har ikke RYP. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg anbefaler Stronglifts 5x5 på det sterkeste! Morsomt og effektivt program! Lenke til kommentar
Pius Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Da er det vel ikke et ferdiglaget program som jeg vet om som har det, men er ganske sikker på at noen på forumet her som er mer erfaren enn meg kan lage et program for deg Endret 22. januar 2011 av Pius Lenke til kommentar
Pius Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg anbefaler Stronglifts 5x5 på det sterkeste! Morsomt og effektivt program! +1 for den Så bra ut, vurderer å starte med den etter at jeg er ferdig med RYP. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Får vel kanskje det, men trenger jeg å legge til noen flere øvelser? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Vil dette være et greit program? Tenker da å kjøre ABA ene uken og BAB andre. Får jeg nok bicepstrening med det? A 5x5 Knebøy 5x5 Sittende roing, bredt grep 5x5 Benkpress 5x5 Skulderpress B 3x5 Knebøy 5x5 Markløft 3xf Chins Dips Mage Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vil dette være et greit program? Tenker da å kjøre ABA ene uken og BAB andre. Får jeg nok bicepstrening med det? A 5x5 Knebøy 5x5 Sittende roing, bredt grep 5x5 Benkpress 5x5 Skulderpress B 3x5 Knebøy 5x5 Markløft 3xf Chins Dips Mage Jepp, ser kanskje ikke slik ut, men bicepsene mine har ihvertfall blitt større av dette enn når jeg gjorde masse curls før! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå