Geimst Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei. Har fått meg en HTC Desire HD, har satt opp synk med facebook på kontaktene. Problemet er at på nesten alle kontaktene er det kommet "47" fremfor numrene, den har fjernet "+" slik at jeg kommer til helt andre personer en de jeg ringer til. +4712345678 er blitt 4712345678 Noen som har peiling på hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Lhui Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei. Har fått meg en HTC Desire HD, har satt opp synk med facebook på kontaktene. Problemet er at på nesten alle kontaktene er det kommet "47" fremfor numrene, den har fjernet "+" slik at jeg kommer til helt andre personer en de jeg ringer til. +4712345678 er blitt 4712345678 Noen som har peiling på hvordan man fikser dette? Jeg har også dette problemet! Utrolig irriterende Hver gang jeg skal ringe noen kommer det bare hun damen som sier "Nummeret er ikke i bruk". Må enten trykke inn nummeret manuelt eller redigere det. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har det samme med min Z. Utrolig irreterende, og har hatt det i over en måned! Noen som vet om en måte å fikse det på? Hei. Har fått meg en HTC Desire HD, har satt opp synk med facebook på kontaktene. Problemet er at på nesten alle kontaktene er det kommet "47" fremfor numrene, den har fjernet "+" slik at jeg kommer til helt andre personer en de jeg ringer til. +4712345678 er blitt 4712345678 Noen som har peiling på hvordan man fikser dette? Jeg har også dette problemet! Utrolig irriterende Hver gang jeg skal ringe noen kommer det bare hun damen som sier "Nummeret er ikke i bruk". Må enten trykke inn nummeret manuelt eller redigere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå