BIM-Tech Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Heisan Her er jeg igjen.. Har fått noe å gjøre mens jeg venter på riktig arbeidstempratur i hobbyrommet. Denne gang er det min far som skal ha en ny pc.. Og det er alltid gøy å skru litt, nesten som LEGO, mange små biter. Begynte med et kabinett fra Coolermaster, en CM 690 + 2 stk DVD brennere. Fint kabinett som har fått mange gode kommentarer. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Så var turen kommet til å åpne kabinettet. God plass Det var noen knupper, 3 stk på hver side som måtte knipes sammen Så var det å ta fren DVD brennerene De kom rett inn med en gang Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Liker denne løsningen, det er bare til å skyve hendelen tilbake. Dytte inn brennneren og ta hendelen tilbake. HD skuffen er likedan. Har til og med plass til 2,5" Er den ikke liten og søt. Klar til action. Andre siden Neste er strømforsyningen. Må nok ha mer enn 500watt. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Heisan. Da er nye deler bestilt.. Det blir da et ASUS kort med 17% avslag: ASUS P7P55D Premium, Socket-1156 Hovedkort Her skal det inn noen Kingston Hyper X Ram på 1375 MHz Grafikkort blir et ASUS GTX 480 Prosessor: Intel Core™ i5 Dual Processor i5-660 Prosessor Strømforsyning: Corsair HX 750W PSU "7 års garanti" Strømforsyning Endret 11. februar 2011 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvorfor satser du så hard på en gammel gpu? Og en så "svak" psu. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Hei Takk for innspill.. Har fått forandret oppsett.. Hovedkort: ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 Min lenke Prosessor: AMD Phenom II X6 1100T Black Edition Min lenke Strømforsyning: Corsair HX 750W PSU Min lenke GTX 480, er fordi min far overtar det kortet fra min maskin siden jeg har innvistert i et Nvidia Quadro FX 4000. Det passer bedre til 3D og teknisk tegning... Det er derfor, ellers hadde det blitt et annet kort og ram brikker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå