Gå til innhold

Muligens nye briller - hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

I lys av tråden eg opprettet for nye solbriller innser eg at eg kanskje ikke har verdens beste vurderingsevne, og lurte derfor på hva dere synes om disse brilleinnfatningene? Eg falt for de i dag. De sitter som støpt, merker ikke at de er på og dekker så og si 95-98% av synsfeltet.

 

49ba7f2d92e3f.jpg

 

Eg var hos optiker i dag for å sjekke synet, og evnt hvilken styrke eg burde ha på solbrillene, og vi kom da frem til at eg bør bruke terminalbriller når eg jobber.

 

Innspill settes pris på, enten de er negative eller positive. Har ellers ikke noen spesiell stil. Kler meg i det eg føler meg komfortabel med, men er ikke redd for å stikke meg ut eller bruke farger i ny og ne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si hvordan de ser ut på deg, men jeg tror disse passer fint dersom du har et relativt smalt hode, som på første bildet.

Spørs jo også litt hva du liker, og siden dette skal være terminalbriller og ikke skal brukes hele tiden kan man velge noen litt kraftigere og synligere briller, dersom man ønsker det.

 

Hvis du har lyst til å prøve deg på det har Interoptik ganske mye forskjellig, her er to innfatninger jeg liker.

Global-produkter-Tom%20Ford-innfatninger%20hc3b8st%202010-IMG_0353.jpg

http://interoptik.no/briller/for-menn/Produkter/Tom-Ford-0353/

 

Global-produkter-Gucci-innfatninger%20hc3b8st%202010-GG1630.jpg

http://interoptik.no/briller/for-menn/Produkter/Gucci-gg1630/

 

Broren min har de fra Gucci, og de er veldig stilige hvis de passer til ansiktsformen din. De fra TF ser også veldig bra ut, og de har en veldig fin farge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var Interoptik eg var på. Prøvde en del forskjellige men likte de best. Pr i dag har eg mest ansiktsformen til han med de svarte brillene, kanskje litt smalere, mens ved idealvekt er formen mer lik han med sølvfargen. Og det var de eg såg på.

 

Av de to du har der likte eg Gucci best. Skal se om de har den så eg får prøvd den på. Det eg likte med de eg såg på, Oakley Metal Plate, er at de har samme feste på hodet som på Oakley solbrillene. Sitter utrolig godt.

Lenke til kommentar

Hei,

 

I lys av tråden eg opprettet for nye solbriller innser eg at eg kanskje ikke har verdens beste vurderingsevne, og lurte derfor på hva dere synes om disse brilleinnfatningene? Eg falt for de i dag. De sitter som støpt, merker ikke at de er på og dekker så og si 95-98% av synsfeltet.

 

49ba7f2d92e3f.jpg

 

Eg var hos optiker i dag for å sjekke synet, og evnt hvilken styrke eg burde ha på solbrillene, og vi kom da frem til at eg bør bruke terminalbriller når eg jobber.

 

Innspill settes pris på, enten de er negative eller positive. Har ellers ikke noen spesiell stil. Kler meg i det eg føler meg komfortabel med, men er ikke redd for å stikke meg ut eller bruke farger i ny og ne.

Stilige, Hvilket merke og modell er det? Trenger nye briller selv.

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke briller, så jeg skal vel ikke uttale meg så alt for mye om det, men for meg virker det litt mer fornuftig å starte med et par ganske nøytrale briller som passer til så og si alt, og så heller kjøpe litt mer spesielle (f.eks. mer kraftige) senere.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i det som blir nevnt over her. Jeg gjorde samme feilen som Jonas. Jeg kjøpte noe diskré briller fra Burberry, men jeg angrer nå på at jeg ikke valgte en innfatning som var kraftigere.

Har faktisk den samme erfaringen jeg også. Valgte en brille fra Peak med en ganske lett innfatning av metall fremfor en brille fra Gucci med tykk plastramme. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...