KOA1 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Har en stasjonær pc som plutselig ikke slår seg på, absolutt ingen reaksjon i pc´n, men sjansen for at det kommer inn strøm er stor for musa lyser når jeg setter i strøm kontakta. Noen som har opplevd det samme? (har prøvd fler kontakter) Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Prøvd å dratt ut bios batteriet og strøm kontakta bak da? Latt maskinen stå uten strøm litt Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Den står med strøm kontakta ute nå, så skal jeg prøve igjen etterpå. Sikkert dumt spm, men bios batteri, hva er det ? Edit: Trur jeg fant ut hva og hvor det sitter skal jeg ta ut det? Endret 22. januar 2011 av aok1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ta det ut å vent en 15min\halvtime å putte det inn igjenn. Du kan og skjekke om ledningene på hovedkortet sitter godt nokk. Mulig powerbryteren fremme på kabinettet ikke har nokk kontakt. Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Du kan og skjekke om ledningene på hovedkortet sitter godt nokk. Mulig powerbryteren fremme på kabinettet ikke har nokk kontakt. Har tatt av foran på kabinettet for å teste kontakten der, men virkersom den "funker" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 men pluggen fra kontakten som sitter på hovedkortet da? sitter den godt? De ledningen er som oftest plugget i nede til høyre på hovedkortet. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Den sitter ikke hardt Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Nå har jeg sjekka alle koblingene i hele kabbinette og alt sitter Syns det er litt rart for jeg har brukt pc´n før i dag. Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Har stått en drøy time uten strøm tilkobling og funker fortsatt ikke Det som er litt rart er at dette har skjedd en gang før for en måndes tid siden og da bare satt jeg den i kjellere, og tenkte at den sikkert var klar for "dynga", men i går tok jeg den opp å den funka som bare det men nå har det skjedd igjen, hva kan det være som er galt? håper virkelig ikke den er ferdig. nå som den funka igjen hadde jeg tenkt å bygge hjemme server av den. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Isåfall tipper jeg på at det bare er PSU\Hovedkortet ditt som tuller. La den stå til i morgen uten kontakten i, og den vil sikker fungere igjenn. Fattern hadde lignende problem på sin pc før. Endret 22. januar 2011 av Complexity Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Evt teste med en annen strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå