notalive Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Snakker om innvoller. Året før jeg gikk grunnkurs mekaniske, var det en elev som skulle dreie en bremseskive til en bil(?) Vel, mener å huske det var det. I alle fall, pga. diameteren måtte han bruke utvendige bakker på dreiebenken, noe som i grunn er ganske farlig, da man lett kan hekte fast bakkene i klær eller hva det nå enn skulle være. I alle fall, han hadde på seg en fleecegenser - som da dessverre bakkene fikk tak i. choksen begynte å rotere og genseren ble snurret med rundt, og til slutt personen løftet opp slik at han ble liggende oppå dreiebenken. Heldigvis pga. diameteren til arbeidsstykket holdt han en lav hastighet. En medelev fikk trykket på nødstopp-bryteren og maskinen stoppet. En lærer løp til stedet og tok frem en kniv for å skjære løs personen. Da han bøyde seg ned for å se hvor han kunne skjære, så han rett inn til magesekken til personen. En trekvart omdreining til, så ville magesekken sprukket. Heldigvis gikk det bra, og personen kom seg så vidt jeg vet uten varige skader. 1 Lenke til kommentar
kans Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 involene bare faller ut. Bokstavelig talt ? Hva gjorde dere den timen da ? Tror nok ikke det er så alt for mye som skal til for at de sklir litt "out of place" hvis magen blir kuttet opp, de er ikke akkurat limt fast der inne. Bidrag til tråden, hmm jeg har ikke så mange nærdøden opplevelse, men har en "Å fytti hævlete!" - der kunne jeg blitt voldtatt hendelse som jeg husker ganske godt (er gutt). Jeg var på en hjemmefest i England sammen med noen andre studenter. Utover kvelden så drakk jeg en del og kom i snakk med tre gutter. Etter at vi hadde pratet litt så spurte de om jeg ville komme opp på et rom for å røyke weed. Full som jeg var så sa jeg ja og ble med opp. Når jeg kom inn på rommet så var det helt anderledes atmosfære der enn på resten av festen. Lysene var dempet, det luktet rart (sikkert etter røykinga), og bassen dundret i det fjerne. På en stol foran en pc satt det en fyr å spilt noe litt sånn rolig, litt små rar musikk. På enden av senga som sto i rommet satt det ei jente som var helt borte, hun virket veldig neddopa. Så jeg fikk akkurat registrert alt dette før han ene duden dytta meg ned på senga og sa "Well...hehe, let's get started!" Mens han begynte å ta av seg belte. Det tok meg et par sekunder for å skjønne hva som faktisk holdt på å skje før jeg føk opp av sengen mumlet noe som "what teh..fuck" og dyttet gutta til siden. I det jeg var på vei ut rommet klarte han ene duden å stoppe meg og sa "relax dude, we were just joking" så begynte alle å le. Jeg tok likevel ingen sjanser og kom meg så fuckings fort vekk fra det rommet som mulig, jeg har faen meg aldri vært så redd i hele mitt liv! Nå i ettertid så skjønner jeg jo at de bare kødda med meg, men fy faen å redd jeg var! Huff..lol Jaja, sånn kan skje. btw, kan jeg få en gay av deg ? 1 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 involene bare faller ut. Bokstavelig talt ? Hva gjorde dere den timen da ? Var noen tarmer elns som kom ut ja. Er mange år siden, og historien har jo selvsagt gått på bygda i mange år no. NOen forteller den som at hjertet falt ut og magesekken ble delt osv.. det er bullshit, men var etpar involler som var godt synlige Vi satt og trøstet de grinende jentene, selvsagt )) Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Spiste så mye boller at jeg trodde jeg skulle dø Også må jeg ikke glemme den gangen jeg fikk en flis i tommelen!! Kjempevondt! 3 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Spiste så mye boller at jeg trodde jeg skulle dø Også må jeg ikke glemme den gangen jeg fikk en flis i tommelen!! Kjempevondt! Det er vel noe av det verste jeg også har vært borti! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Spiste så mye boller at jeg trodde jeg skulle dø Også må jeg ikke glemme den gangen jeg fikk en flis i tommelen!! Kjempevondt! Wow, og jeg som trodde dere Liverpool supportere hadde nær-døden opplevelse når Torres dro!! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Spiste så mye boller at jeg trodde jeg skulle dø Også må jeg ikke glemme den gangen jeg fikk en flis i tommelen!! Kjempevondt! Wow, og jeg som trodde dere Liverpool supportere hadde nær-døden opplevelse når Torres dro!! Der tar du feil gitt. Det var ikke en nær-døden opplevelse. Jeg døde faktisk da. Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Var på en skitur med klassen på ungdomsskolen. Tror det var min første gang på slalom. Tok t'heisen opp til toppen av bakken for å gå ned en minder bratt bakke. På toppen kan man velge høyre for en liten brakk bakke, eller til venstre for en MEGAbratt og lang bakke. Når jeg kom opp var den veien til høyre stengt og jeg hadde intet valg en å ta den bakken til venstre. Og jeg tuller ikke, det er sikkert den lengste bratte bakken jeg kommer til å se noen gang i mitt liv. Tipper 500 meter stuprett ned nesten. Jeg prøvde å svinge meg fra side til side men klarte det ikke så jeg fortsatte rett fram og det gikk fortere og fortere. Jeg suste forbi andre. Tipper jeg lå i 80 km/t minst. Jeg holdt på å miste balansen og hadde null kontroll, ikke hadde jeg skibriller på heller. Jeg skrek "FLYTT DOKKAR!!" UTROLIG nok kom jeg ned uten en skramme, bortsett fra at jeg var svimmel og så hvitt. Hadde jeg trynt i bakken så hadde det endt med minst et par brudd eller livet. Angrer på at jeg ikke ringte og ba røde kors scooterene om å hente meg, men tenkte ikke på det da. Aldri vært så redd i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå