Populært innlegg MogensAlfonse Skrevet 22. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Dette er altså tråden for alle ulykker dere har vært innblandet i, hvor dere faktisk kunne ha dævva. Jeg begynner! Jeg var på Norefjell og sto på ski. Skulle hekte meg på T-kroken og fomlet litt så stilen var litt halvveis. Jaja, tenkte jeg og bet tenna sammen, og hang på. Halvveis oppi bakken ramler personen foran meg av og blir hengende etter heisen i buksa. Han sparker av seg både ski og staver, og den ene staven blir stående i snøen opp ned, med spissen pekende rett mot meg. Dette ser jeg selvfølgelig ikke da jeg er altfor opptatt med å se på han som henger og dingler etter ræva. Plutselig kjenner jeg at noe strammer i halsen også blir det kjempevått. Jeg tar meg raskt opp til halsen for å fjerne "vannet som noen tydeligvis har sprutet på meg", for det var det jeg trodde det var. Vann... I det jeg ser ned på de røde vottene mine skjønner jeg at noe er galt, fordi jeg hadde på meg hvite votter... Så våkner jeg på sykehuset med hull i halsen, og avrevet halspulsåre... I følge legene skulle jeg ikke overlevd, men på mirakuløst vis hadde ikke bare staven piercet meg, men også hindret blodet i å gushe ut fordi den ble stående i halsen min... Deres tur! Endret 22. januar 2011 av MogensAlfonse 25 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 hahah sykt! ikke så gæli detta da, men det er da vel noe å bidra med: da jeg var rundt 4-5 år så lekte jeg alltid superhelt og skulle komme meg ut av fiffige kniper. En av de var å surre et lang lader-ledning rundt halsen og LATE som om jeg kveltes. Selvfølgelig knøyt jeg blåknute på den så jeg fikk den jo ikke opp igjen. Mor var på kjøkkenet, og jeg var i stua, og jeg fikk jo ikke skriki fordi jeg ikke hadde pust, men jeg fikk dratt meg langs gulvet inn på kjøkkenet, og da var jeg visst helt blå i trynet. Mor fikk panik og klippet over ledningen og jeg dævva ikke fytti hælvette. Nummer to skjedde for ikke lenge siden. Jeg og 4 andre lekte litt med bil (sånn skikkelig ekte bil med bensin og bremser) også skulle vi ghostride litt (sette bilen i første og løpe rundt og etter bilen.) så fant jeg ut at jeg skulle legge meg ned foran bilen. Smart som jeg var la jeg meg ikke mer en 10 meter unna, så jeg rakk ikke å flytte langt nok før hele låret mitt var innimellom hjulet og støtfangeren. Jeg skjønner IKKE hvordan det skjedde, men jeg kom unna uten noen skader. Og for å toppe det hele fikk en kar tatt bilde av det. Dette er da i det jeg har panikk og skal løpe vekk. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvordan kommer man på sånne idiotiske ting som det med bilen? 7 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvordan kommer man på sånne idiotiske ting som det med bilen? Spør du meg, spør jeg deg. Det var ikke for å utfordre døden, det var rett og slett bare på kødd, men jeg misberegnet kraftig, så det ble fort seriøst. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Åh. Dette er en tråd jeg kommer til å følge med på. (Føler meg litt depresiv nå). Har ikke noen som er i nærheten (enda), men jeg illustrerte en kjapp en nå. (Bildet er tatt fra stedet). Jeg kom som på første bildet og skulle kjøre ut til høyre på bildet, men så skjedde noe og jeg mistet balansen, gikk utfor "klippen", stupte forover og landet på hodet. Jeg reiste meg etter, tja kanskje, 7 - 8 minutter og kjørte et par runder til. Det så ut til å gå greit, til jeg satt meg ned. Å fy faen og vondt det gjorde.. :!: Jaja, to uker uten og kunne puste helt inn (Føler at jeg er lit coward i forhold til dere andre nå ) Endret 22. januar 2011 av ListeKlovnen 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Har en som kunne vært litt ille: På treningen (Ishockey) ble en fyr taklet inn mot meg, jeg klarte nesten å flytte meg, men rakk det akkuratt ikke, jeg tryner, og får kuttet opp baksien av låret, kuttet stopper rett ved det jeg antar er hovedpulsåren. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Var på ferie da jeg var ca 5 år gammel. Vi dro til en slags dyrehage med eksotiske dyr osv. Så var det så klart en eller annen tulling som ikke hadde låst buret til en komodovaran. Dyret hadde nettopp blitt mor. Jeg holdte egentlig faren min i hånden, men slapp den da jeg så dyret. Og jeg presterte selvsagt å løpe inn i buret, og sette meg rett ved siden av både hun & ungen.. Husker ikke stort mer bortsett fra at jeg jeg kom unna med null skader 1 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) ...Har også vært ett par ganger nære ved å bli påkjørt av bil mens jeg syklet Endret 23. januar 2011 av ListeKlovnen 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ble dunket i ryggen av sidespeilet til en bil med høy bakkeklaring. Hadde jeg falt så hadde armen min, og i verste fall hodet mitt endt under hjulet. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Denne må jeg følge med på Lenke til kommentar
Populært innlegg Verbal Hologram Skrevet 23. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. januar 2011 Hver eneste gang jeg ser en kvinne i en hummer. 34 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hver eneste gang jeg ser en kvinne i en hummer. For ikke å glemme Audi Q7, Porsche Cayenne, eller Volvo XC90. Tror ikke jeg har sett en eneste kvinne i de nevnte bilene som kan rygge eller lukeparkere. Eller kjøre i det hele tatt. On-topic: 2. klasse, i gymsalen. Denne gymsalen var jo nesten foreldet. Gulvet var av betong, med et lag over. Gulvet var hardt som stein, rettere sagt. Vi hadde fått med oss et bord inn i gymsalen, og vi begynte å "leke" oppå bordet. Det var krangel om å komme seg opp, og de som allerede sto oppå ble nesten dyttet ned. Plutselig tar en tak i beinet mitt og drar meg ned. Jeg faller bakover, og slår bakhodet i gulvet. Halve hodet sprekker opp, og jeg blir bevisstløs. Gikk i koma i 3 dager, og frykten var stor for at jeg hadde fått indre blødninger i hjernen. Gikk heldgivis greit, men var ganske kritisk. 6 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 For en del år siden var jeg og en kamerat på bilferie til Nord-Norge. Han kjørte, så skulle han ta en forbikjøring forbi en campingbil.(desverre på en litt uoversiktelig strekning) Plustelig kom det en bil i mot i nesten 100 og vi var på vei til en fryktelig front mot front. Heldigvis klarte føreren i den andre bilen kaste bilen sin i grøfta før det smalt. Har aldri vært så redd noen gang. Heldigvis gikk det bra med han andre. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hver eneste gang jeg ser en kvinne i en hummer. Plutselig tar en tak i beinet mitt og drar meg ned. Hva skjedde med han? Plustelig kom det en bil i mot i nesten 100 og vi var på vei til en fryktelig front mot front. Klarte dere ikke å bremse ned å komme bak campingbilen igjen? Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hver eneste gang jeg ser en kvinne i en hummer. Plutselig tar en tak i beinet mitt og drar meg ned. Hva skjedde med han? Plustelig kom det en bil i mot i nesten 100 og vi var på vei til en fryktelig front mot front. Klarte dere ikke å bremse ned å komme bak campingbilen igjen? Nei, var langt på siden i det bilen kom mot oss. Hadde ikke hadt sjans å bremset ned Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hver eneste gang jeg ser en kvinne i en hummer. Plutselig tar en tak i beinet mitt og drar meg ned. Hva skjedde med han? Plustelig kom det en bil i mot i nesten 100 og vi var på vei til en fryktelig front mot front. Klarte dere ikke å bremse ned å komme bak campingbilen igjen? Hva som skjedde med han husker jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Da jeg var 5 år gammel fant jeg ut at det var for varmt å være ute på stranda, så jeg gikk inn i bassenget tilhørende hotellet jeg bodde på. Jeg var alene i bassenget. Min bror og søster skulle passe på meg men en kjapp liten 5 åring er lett å miste. Det endte som det måtte. Jeg låg på bunn med åpen munn inntil en svenske tilfeldigvis såg meg. Heldigvis kunne han førstehjelp. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vertical^ Skrevet 23. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. januar 2011 Når jeg leste "svenske" trodde jeg at det skulle gå enda dårligere, men heldigvis. 21 Lenke til kommentar
War Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Random historie fra arkivet: 10-15 år siden Jeg og broren min + gammern med hagle var ute for å skyte. Han skulle vise oss hvordan en haglepatron så ut inni og skar opp 90% av fronten og slapp blykulene på bakken. Deretter satte han i den tomme hylsa og smalt av tennhetta. Neste skudd var skarp, vi sto en meter til siden 1 cm bak løpet og skytter ville ha oss lenger bak. For hver gang han maste gikk vi 1 cm bakover. Da skuddet smalt blaffret det i panneluggen vår, en løs plastbit som ikke ble skåret helt av i forrige skudd satt fast i løpet, løpet eksploderte, alt kom ut på siden der vi sto for 10 sek siden. Dagen etter husker jeg turen til en butikk vedsiden av rockefeller i Oslo hvor jeg kjøpte en 5000kr skuddsikker vest. Endret 23. januar 2011 av War 1 Lenke til kommentar
Long Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Interessant historier så langt. Fint at dere ikke døde. xD Barneskole: Jeg og kamerat satt og lekte på en fjellskråning. Bak meg var det et lite stup på en meter eller no. Jeg greide å miste balansen og falt bakover og ned stupet på en halvspiss stein. Det begynte å blø som faen fra hodet mitt, men ikke nok til at jeg gikk i koma. Fikk sydd mange sting senere. Det kunne gått verre. :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå