Fatal1tyX Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 jeg leste på vg om den tiggern som hadde en ring verdi 70k og når jeg så bildene av henne i retten begynte jeg og lure på hvorfor hun var så stor tiggere burde jo ikke ha råd til så mye mat at dem bli så feite... ringer er jo selfølgelig tyvgods som noen la oppi koppen hennes. her er nettsia: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10029322 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Vel, i f.eks. USA er den usunne fete maten billigere enn sunn mat. Det bidrar til at veldig mange vokser seg store. Nå kjenner jeg ikke så godt til forholdene i Øst-Europa, men det kan kanskje være en sammenheng. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Står i artikkelen at "Iulianas familie er av de fattigste. Av og til får hun mat fra naboen. Løk, poteter, fett." Det er derfor hun er så overvektig. Hun lever av fett. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fett gjør deg ikke feit, karbohydrater gjør. Må legge på seg for å holde varmen vet du:P Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Av samme grunn som at småbarn i Afrika har kulemager.. Feilerærning, dem fryser ofte så kroppen utvikler fett, akkurat som når du ser fjortissjenter med sinnsjukt mykje sideflesk Lenke til kommentar
DMN Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Av samme grunn som at småbarn i Afrika har kulemager.. Feilerærning, dem fryser ofte så kroppen utvikler fett, akkurat som når du ser fjortissjenter med sinnsjukt mykje sideflesk Det du prater om heter kwashiorkor som kan oppstå ved mangel på proteiner. Dette er ikke grunnen til at vi ser (en del) øst-europeere som kan være store i kroppen ettersom det bare skjer hos barn. Men jeg har ikke et bedre svar til trådstarter. Endret 12. april 2011 av DMN Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) 10 ,- kroners burger på McDonalds? ser den.. Endret 12. april 2011 av noobeknife 1 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Naive nordmenn. Spesielle fulle middelaldrede menn som i helgene skal imponere jenter ved å vise at de er rause. Og når dét er sagt, jeg hadde ikke hatt råd til å reise til Romania... Ennå jeg gjør noe konstruktivt for samfunnet. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Tiggere pleier å kjøpe godteri, små-bakst, tobakk, brus. De har det nokså greit, det er som en jobb for dem. Mennene som jobber i det kriminelle nettverket som plasserer ut disse tiggerne. Tjener rundt skattefrie 1500-2000kr dagen. Huset de bor i er dekket av kommunen. Jeg vet dette fordi jeg har snakket med en av dem. Endret 12. april 2011 av Heradon Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fett gjør deg ikke feit, karbohydrater gjør. Må legge på seg for å holde varmen vet du:P haha der tar du kraftig feil. Fett gjør deg minst dobbelt så tykk som karbohydrater. Norsk kosthold bygger også mye på karbohydrater, derfor er fett en potensielt enda større kilde til overvekt, på våre kanter. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Guri land, denne diskusjonen var innmari medie-relatert. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Guri land, denne diskusjonen var innmari medie-relatert. Ikke veldig, derfor skal man rapportere det så noen flytter tråden, ikke skrive inn en kommentar i tråden om det. Flyttet til Helse, tilbakemeldinger tas som alltid pr PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå