Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan kan det ha seg at tiggere er så "feite"?

Fatal1tyX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Av samme grunn som at småbarn i Afrika har kulemager..

Feilerærning, dem fryser ofte så kroppen utvikler fett, akkurat som når du ser fjortissjenter med sinnsjukt mykje sideflesk

Det du prater om heter kwashiorkor som kan oppstå ved mangel på proteiner. Dette er ikke grunnen til at vi ser (en del) øst-europeere som kan være store i kroppen ettersom det bare skjer hos barn. Men jeg har ikke et bedre svar til trådstarter.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Tiggere pleier å kjøpe godteri, små-bakst, tobakk, brus. De har det nokså greit, det er som en jobb for dem. Mennene som jobber i det kriminelle nettverket som plasserer ut disse tiggerne. Tjener rundt skattefrie 1500-2000kr dagen. Huset de bor i er dekket av kommunen. Jeg vet dette fordi jeg har snakket med en av dem.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Fett gjør deg ikke feit, karbohydrater gjør. Må legge på seg for å holde varmen vet du:P

haha der tar du kraftig feil. Fett gjør deg minst dobbelt så tykk som karbohydrater. Norsk kosthold bygger også mye på karbohydrater, derfor er fett en potensielt enda større kilde til overvekt, på våre kanter.

Lenke til kommentar

Guri land, denne diskusjonen var innmari medie-relatert.

Ikke veldig, derfor skal man rapportere det så noen flytter tråden, ikke skrive inn en kommentar i tråden om det.

Flyttet til Helse, tilbakemeldinger tas som alltid pr PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...