Lomeus Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hei. Har nå bestemt meg at det er på tide å bytte ut min gamle samsung "et eller annet skyvetelefon". Har sett mye på HTC Legend, den ser bra ut og virker som en solid telefon. Men lurer på om jeg får en bedre telefon for ca samme pris. HTC Desire og iPhone 3GS virker som 2 telefoner som jeg også kunne likt godt. Jeg trenger en telefon hvor jeg kan bruke litt tid på apps etc, god på facebook og nett, OK kamera og bra på SMS/telefon. Akkurat her virker det som iPhone 3GS leder med tanke på AppStore, men føler ikke den er verdt prisen. Noen som kan sende meg i riktig retning mot et kjøp av ny tlf ? Tar gjerne imot andre forslag. MvH Bjarte Endret 22. januar 2011 av Lomeus Lenke til kommentar
amunds Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Haha... Nå er det akkurat stengt en tråd av liknende art pga diskusjonen (eller mangel på) den endte opp i... ;-) Beklager å spamme tråden din, men det blir interessant å se hva denne utvikler seg til. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei, desire og samsung galaxy s er veldig gode telefoner som det er masse gode tilbud på om dagen. Av utvalg i forhold til apps så finner du det du trenger på både ios og android nå om dagen :-) Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Takk for svar, har en kamerat med Galaxy han er veldig fornøyd. Men liker veldig godt HTC, Desire og Legend, vil du si at Desire er en gjennomført bedre telefon en Legend? De er så like i pris, så ser egentlig bare på utseende siden jeg ikke la merke til noen store forskjeller ellers. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Desire er en langt bedre telefon enn legend på mange punkter. Legend er mer robust og noe penere,thats it. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Takk for svar, trengte den lille dytten mot en bestemt telefon. Lente meg veldig mot Legend en stund, men nå har jeg bestemt meg for Desire. Den føles raskere en legend, og kanskje enda litt mer kompakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå