Seatfr Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hallo. Har fått skaffet meg en ny pc og er strålende fornøyd med denne. Men da jeg i dag skulle koble den til forsterkeren og spille av noe musikk må jeg si jeg ble skuffet. Diskanten funker fjell, men bassen høres ut som om den blir vrengt. Skikkelig innestengt lyd og ikke noe bra i det heletatt. Fant frem den gamle data`n og koblet denne til forsterkeren igjen og da var alt som det skulle så har funnet ut at det er den nye pcn. Noen som kan forklare meg hva jeg kan gjøre for og få finere lyd? Har prøvd diverse voluminstillinger og effekter osv på Asusen men til ingen nytte. Takker for alle svar Lenke til kommentar
MiNi1S Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hmmm. Høres egentlig ut som det er noe galt med kabelen du bruker, men er litt merkelig vis du bruker samme på den "gamle" pc'en. Har du trippelsjekket Realtek Audio Manager? Mange rare instillinger der.. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Last ned nye drivere Det tror jeg kommer til å hjelpe. Hvis ikke: prøv å endre instillinger i Realtek Audio Manager, som nevnt over her Lenke til kommentar
Seatfr Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Last ned nye drivere Det tror jeg kommer til å hjelpe. Hvis ikke: prøv å endre instillinger i Realtek Audio Manager, som nevnt over her Har prøvd og få tak i nye drivere, men har vist allerede nyeste utgave. Dessvere ingen hhelp i og stille på Realtek Audio Manager. Litt leit at en såpass dyr maskin ikke skal kunne spille av musikk på et stereo anlegg på et normalt vis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå