Saarusan Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Heisann Jeg har fått den nye htc desire Z, og jeg har prøvd å ''roote'' den eller såkalt jailbrake den.. Men jeg får det ikke til, det er noe feil med mobilen kanskje, noe jeg må gjøre.. jeg har prøvd å bruke ''visionary'' app'en som får mobilen til å roote, men nå jeg trykker for å roote, så starter den, men etter 10-20 sekunder så blir skjermen svart, og ingenting skjer videre, så jeg må trykke home knappen for å komme meg unna.. Jeg har også prøvd mange andre metoder for å ''roote'' men ingenting funker.. Noen som har samme problemer, elelr vet hvordan man skal løse dette? Jeg setter pris på alt, takker! Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 vil anbefale deg å lese her Lenke til kommentar
Saarusan Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Har prøvd å finne noen som har lignende problem som meg... men finner ikke, finner du noen? Takk Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har prøvd å finne noen som har lignende problem som meg... men finner ikke, finner du noen? Takk har du i heletatt lest på det jeg sendte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå