peace2 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Video opptaksprogrammet krever at "Hardware acceleration" skal være slått av for å kunne ta opp spill eller mediaplayer vindu. Jeg prøvde skjerminnstilliger føst: Høyreklikk på skrivebordet-> Skjermoppløsning -> Avanserte innstillinger -> Feilsøking -> Der vises [Endre instillinger] grått så man ikke kan klikke på det. Andre metoden jeg brukte var å klikke på Start -> dxdiag -> Skjerm -> Her skulle det bli mulig å slå det av , men det er kun ren infotekst uten mulighet for å endre noe. Er det ikke mulig å slå det av for det grafikk kortet jeg bruker? Endret 28. januar 2011 av peace2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 du må sikkert slå av i det programmet du skal bruke.. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 du må sikkert slå av i det programmet du skal bruke.. Jeg får at forsøket på å slå av det feiler! evt. at jeg må gjøre det manuelt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 prøv å start programmet som administrator. Høyreklikk på ikonet og velg kjør som administrator Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Det hjalp ikke noe... "Klarer ikke å deaktivere akselerasjon automatisk , prøv manuelt" Endret 24. januar 2011 av peace2 Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Ingen andre ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå