Slitenkæll Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Datan min sier at jeg er satt til og jobbe frakoblet. Men det er jeg ikke. Har prøvd og sette på/av arbeid frakoblet men ingenting hjelper. Windows 7, firefox 2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Sjekk hvordan FF kobler seg til internett. Innstillinger, avansert, nettverk. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Sjekk hvordan FF kobler seg til internett. Innstillinger, avansert, nettverk. Har allerede sjekket det. Ingen ting der som tyder på at datan skal arbeide frakoblet Den står på "bruk systemet mellomtjenerinnstillinger" 2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Funker andre nettlesere? Prøvd å reinstallere FF? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Da var problemet løst igjen. 2 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Da var problemet løst igjen. Og hvordan?Løsdninger deler vi med andre som måtte komme i tvilsvarende situasjon. 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Da var problemet løst igjen. Og hvordan?Løsdninger deler vi med andre som måtte komme i tvilsvarende situasjon. Etter og ha sjekket diverse innstillinger så testet jeg alle nettleserene mine på nytt. Når jeg åpnet internet explorer på nytt så fikk jeg spørsmål om jeg ville fortsette og arbeide frakoblet. Enkelt og greit men forstår fortsatt ikke hvordan jeg kunne ha blitt satt til arbeid frakoblet når jeg aldri noensinne bruker den nettleseren 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå