Soth Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Som tittelen sier, får jeg blåskjerm hver gang Windows-loading skjermen starter. Det står page_fault_in_non_paged_area, og under teknisk info: 0x00000050 (0x807544C9, 0x00000000, 0x8AAB077, 0x00000000). Det funker å starte med sikkerhetsmodus. Har prøvd litt av hvert for å løse problemet, men sliter med å finne årsaken. Såvidt jeg har forstått så er dette vanligvis et problem med en driver. Det siste jeg gjorde i forhold til drivere var å installere den siste oppdateringen til Nvidia-skjermkortet. Men jeg har rullet driveren bakover, samt installert den nye en gang til uten hell. Jeg har også kjørt memtest, og tatt minnebrikkene ut, en og en, i tilfelle det skulle være noe med dem. Nåtting. Finner heller ikke noe virus e.l. etter samtlige scans med forskjellige greier. HELP! D: Endret 22. januar 2011 av Soth Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Det hadde hjulpet om du laster opp minnedumpene, så hvi ser hva som forårsaker feilen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=919442 Endret 22. januar 2011 av arjato Lenke til kommentar
Soth Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Vel, merkelig nok er windows/minidump tom hver gang jeg sjekker. Står at det skal være på under innstillingene, men finner ikke noe i mappen etter jeg starter PC-en. :/ (har på vis skjulte filer, hvis det skulle være problemet). Endret 22. januar 2011 av Soth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå