Cookiemonster25 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Har prøvd HyperCam, CamStudio og Fraps. Alle har dårlig kvalitet på videoene. Jeg skal kun bruke det når jeg spiller PC-spill. Skal legge ut noen Battlefield videoer på youtube. Noen som har et bra spill opptaks program som er gratis, ikke virus og lett å bruke? Trenger hjelp av en proff. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Har du prøvd å legge opp en video fra hver på YouTube og se hvordan det blir? Hva slags hardware har du, og hva slags oppløsning lager du video i? Kan det være at videoene er så tunge å spille av at maskinen hakker? Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Har du prøvd å legge opp en video fra hver på YouTube og se hvordan det blir? Hva slags hardware har du, og hva slags oppløsning lager du video i? Kan det være at videoene er så tunge å spille av at maskinen hakker? Etter jeg har spilt. Ser jeg på videoen og det er dårlig kvalitet. Har prøvd WeGame men det tar bare opp 5sek men bra kvalitet. Har 1gb ram xD. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Fraps. PlayClaw Fraps er så å si perfekt. PlayClaw er også veldig bra, har mulighet til å komprimere etc, men har selv hatt noen problemer med den. Bruker selv Fraps på alle PC-videoer jeg har på YouTube (mange). Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Fraps. PlayClaw Fraps er så å si perfekt. PlayClaw er også veldig bra, har mulighet til å komprimere etc, men har selv hatt noen problemer med den. Bruker selv Fraps på alle PC-videoer jeg har på YouTube (mange). Fraps koster penger... WeGame har veldig bra kvalitet men videoen varer bare i 5sek (free) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Fraps. PlayClaw Fraps er så å si perfekt. PlayClaw er også veldig bra, har mulighet til å komprimere etc, men har selv hatt noen problemer med den. Bruker selv Fraps på alle PC-videoer jeg har på YouTube (mange). Fraps koster penger... WeGame har veldig bra kvalitet men videoen varer bare i 5sek (free) Lett å få tak i uten å betale. Men om du betaler, får du ALLE nye versjoner gratis. Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Tørr ikke å laste ned torrent. Vil ikke ha virus. Vet aldrig hva som er i de. Noen som vet hvorfor Wegame bare tar opp i 5sek? Veldig bra kvalitet men 5sek er for lite! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ser du i commentarfeltet på torrents ser du enkelt hva som har virus og ikke. Men, skal ikke oppmuntre til å laste ned. Men, fraps er konge. Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Det finnes mange smarte virus-lagere. De lager flere bruker også kommenterer sitt eget innlegg. Og deretter sletter andres kommentarer. Ikke morsomt å ha virus på maskinen. Noen er proffe kan gjøre det utroligeste... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Dropp warez-snakket, gutter. Trådstarter ser ellers ut til å ha erfart hva som skjer når du bruker warez, men muligvis uten å ha lært.. Endret 22. januar 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Vill ikke erfare det heller Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Dropp warez-snakket, gutter. Trådstarter ser ellers ut til å ha erfart hva som skjer når du bruker warez, men muligvis uten å ha lært.. Vill ikke erfare det heller Hørt om antivirus? Er ikke farlig om du har over middels nett-vett. Men on-topic, etter litt google: http://www.pchelpforum.com/pc-games/59817-i-need-free-game-recorder.html http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090617105941AA6ax89 Hva som finnes det, og om det er bra, aner jeg ikke. Endret 22. januar 2011 av Jevrio Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har Norman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå