anatomicpants Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 DVD-romen på xboxen har sviktet meg, noen som vet hvor man kan få kjøpt en ny? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Send den inn til reperasjon, der du kjøpte den! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hvis du ikke har modifisert spilleren så vil det nok være en garantisak. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Let etter noen som har en død xbox og en dvd-spiller til salgs, eller stikk innom http://www.xbox-scene.com/tutorials.php og se etter "Xbox Hardware Addons/Modifications :: " et stykke ned på den sida.. Der har du flere guider for å bytte ut dvd-romen.. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Hvis du ikke har modifisert spilleren så vil det nok være en garantisak. Hadde det vært mulig å ta den på garantien så hadde jeg gjort det. Usikker på om M$ hadde blitt imponert over mod-chip og 120gb harddisk.... Let etter noen som har en død xbox og en dvd-spiller til salgs, eller stikk innom http://www.xbox-scene.com/tutorials.php og se etter "Xbox Hardware Addons/Modifications :: " et stykke ned på den sida.. Der har du flere guider for å bytte ut dvd-romen.. joa, men jeg har ikke loddebolt eller dremel og ikke har jeg tenkt å kjøpe det. En original xbox dvd-rom er nok det beste for min del... Det er flere webbutikker i utlandet som selger, men vil helst kjøpe en fra norge. Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 1.0 dvd-spilleren suger jo lem da... har tenkt å chippe boxen 'bare' for å bytte den jeg... å, bråk, å, dårlig laser.... Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 DVD-romen på xboxen har sviktet meg, noen som vet hvor man kan få kjøpt en ny? jeg har en xbox dvd-rom som jeg ikke bruker (xbox'en nr2 ble tatt av lynet, men jeg tror dvd'en funker enda) du kan få kjøpe den for en rimelig penge hvis den funker. mail meg på [email protected] :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 har også en død xbox liggende. hovedkortet er gåent, men x2-lite chippen, dvd-rom'en og harddisken er helt tipptopp. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 har også en død xbox liggende. hovedkortet er gåent, men x2-lite chippen, dvd-rom'en og harddisken er helt tipptopp. Har sendt en mail til sap15. Får høre hva han sier. Trenger en ny vifte også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå