Giple Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hei! Det er år siden jeg spilte bc2 nå, så plutselig fikk jeg lyst til å spille det. Skulle til å logge inn, å da var jeg helt blank. Blank på både email og passord, kommer på at når jeg oppretta en bruker måtte jeg lage en egen email bruker pga at det sto at den jeg hadde allerede var i bruk( noe jeg egentlig ikke forstår noe av). Så eneste jeg sitter igjen med er registrasjonskoden. noen som vet om det er noe å gjøre ? Kjøpte spille igjennom steam btw. Edit: Må legge til at EA's bf support er den værste jeg har vært borti. Endret 22. januar 2011 av Giple Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hva er problemet? Du logger inn med den kontoen du laget profil med den gangen, mulig BC2 bruker vanlige EA kontoer så kanskje derfor du fikk beskjed om at den andre e-posten allerede var i bruk. Lenke til kommentar
Giple Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Hva er problemet? Du logger inn med den kontoen du laget profil med den gangen, mulig BC2 bruker vanlige EA kontoer så kanskje derfor du fikk beskjed om at den andre e-posten allerede var i bruk. Det som er problemet er at jeg ikke kommer på verken email eller passord. Sitter bare med registrasjonskoden. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Skriv mail til dem! De vet hvilken mail som er registrert med hvilken key Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå