Gå til innhold

Britiske muslimer ønsker å overta Storbritania.

Anbefalte innlegg

Britiske muslimer ønsker å ta over Storbritania og gjøre Buckingham Palace om til en Moske. Det fordi deres religion sier at muslimer må ta over ikke-muslimsk land. From CNN International:

http://www.youtube.com/watch?v=-mlxMndnlzw&feature=player_embedded#!

Alle slike muslimer burde blitt utvist, den nye generasjon muslimer er ekstreme og lager opptøyer når anledningen byr seg, det såg vi også i Oslo for ikke alt for lenge siden.

Slike muslimer i hele Europa burde blitt utvist, siden det er en sikkerhetsrisiko mot våre frie demokratier. De ønsker å gjøre verdens demokratier om til islamsk diktatur.

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fins alltids grupper som vil ta over landet. Det har jo Vigrid også uttalt, at de vil ta over landet gjennom kupp. Men de lager du ikke innlegg om?

Når CNN kan lage en lang reportasje om det, så kan selvsagt jeg lage ett lite innlegg om det. Hahah, hva jeg lager innlegg om eller ikke raker uansett ikke deg.

Å sammenligne lille Vigrid mot horden av jihad islamister i verden, blir som å sammenligne ett sandkorn med Mount Everest.

Visst du mener Vigrid må få seg ett innlegg, så kom igjen :)

Endret av Chi Spurger
Lenke til kommentar

Så de ønsker å gjøre hele verden til muslimer, hva så? Det er langt fra enestående, og ingenting å rope opp om. Det har vært forsøkt fullstendig uten hell i årtusener nå, å presse en og samme religion på alle verdens folkeslag.

Meg er gitt all makt i himmel og på jord. Gå derfor ut og gjør alle folkeslag til disipler, idet dere døper dem til Faderens og Sønnens og Den Hellige Ånds navn og lærer dem å holde alt det jeg har befalt dere.

EDIT;

Denne er interessant i denne sammenhengen;

http://www.youtube.com/watch?v=Ns-kPDVXACE

Ok, la meg oppsummere inntrykkene mine slik;

Kristenfundamentalist - gal, sprø og useriøs. Må ikke tas alvorlig.

Islamsk fundamentalist - sprø, seriøs og livsfarlig. En trussel mot samfunnet. Få panikk.

Det har blitt slik, men jeg forstår ikke hvorfor.

Fundamentalist er fundamentalist, og bør ikke omtrent under noen omstendigheter tas alvorlig.

Og så, før jeg blir misforstått - jeg forsvarer ikke religiøs fundamentalisme, og spesielt ikke om disse tyr til vold i sine forvirrede gjerninger. Jeg ønsker bare å roe ned nervene til folk. Dette er ikke noe nytt, det er relativt ufarlig, og ingenting å være redd for. De representerer et mindretall som aldri vil kunne klare å "ta over verden" eller hva vi nå er så redde for.

Endret av jonlem
  • Liker 3
Lenke til kommentar

At religion fortsatt spiller så stor rolle for verdenssamfunnet overrasker meg. Men man kan vel ikke vente noe annet fra apesamfunnet i midtøsten. Farvel, logikk!

Og de kommer aldri til å slå igjennom. Hvem vil slå kona si om hun er ulydig eller bruker stemmen sin? Hvem vil kle henne opp så mye som mulig og sulte henne halvt til døde om hun ikke gir deg sex? Og hvem gidder å be 5 ganger om dagen? Igjen; farvel, logikk!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hihi! :tease: Slapp av, ingen med vettet i behold tar disse hyklerne seriøst. Hvordan skal disse liksom tilrøve seg makta?

Vestile myndigheter har ikke hjernen mellom beina vettu ;)

Hmm, tja..

Det 7. mest populære navnet på nyfødte gutter i Oslo er "Mohammed".

Det er flere muslimer i (høyere) politiske verv, både på Stortinget og i fylke/kommune.

Slapp av, snart lever dere i "Norgistan" og hvor hovedstaden heter "Oslamabad".

Glad jeg har flyttet til et land det ikke er attraktivt for muslimer/flyktninger å etablere seg.

Lenke til kommentar

På ingen måte overraskende. De fleste religioner ser ut til å ønske at alle skal følge dem. De som virkelig er tro mot sin religion ender ofte opp med slike meninger.

Vi må bare slutte å gi religioner noen som helst form for overflødig respekt. Personer respekteres, private meninger respekteres. Private, grunnløse, motbydelige ideer som noen ønsker å prakke på andre skal kritiseres, les av, avvises.

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

Så de ønsker å gjøre hele verden til muslimer, hva så? Det er langt fra enestående, og ingenting å rope opp om. Det har vært forsøkt fullstendig uten hell i årtusener nå, å presse en og samme religion på alle verdens folkeslag.

Meg er gitt all makt i himmel og på jord. Gå derfor ut og gjør alle folkeslag til disipler, idet dere døper dem til Faderens og Sønnens og Den Hellige Ånds navn og lærer dem å holde alt det jeg har befalt dere.

EDIT;

Denne er interessant i denne sammenhengen;

http://www.youtube.com/watch?v=Ns-kPDVXACE

Ok, la meg oppsummere inntrykkene mine slik;

Kristenfundamentalist - gal, sprø og useriøs. Må ikke tas alvorlig.

Islamsk fundamentalist - sprø, seriøs og livsfarlig. En trussel mot samfunnet. Få panikk.

Det har blitt slik, men jeg forstår ikke hvorfor.

Fundamentalist er fundamentalist, og bør ikke omtrent under noen omstendigheter tas alvorlig.

Og så, før jeg blir misforstått - jeg forsvarer ikke religiøs fundamentalisme, og spesielt ikke om disse tyr til vold i sine forvirrede gjerninger. Jeg ønsker bare å roe ned nervene til folk. Dette er ikke noe nytt, det er relativt ufarlig, og ingenting å være redd for. De representerer et mindretall som aldri vil kunne klare å "ta over verden" eller hva vi nå er så redde for.

Man kan jo også trekke frem at mens kristenfundamentalister ikke har noe land der de styrer har islamister hatt hele land de har styrt og deres totalitære islamistiske budskap har en langt større tilhengerskare enn noen ekstrem tolkning av kristendommen.

Selvfølgelig skal vi ikke gå rundt og se islamister og terrorister åver alt, men å bagatelisere dette problemet som bare noen veldig få som aldri vil få noe makt, kan fort føre til at man får seg en ubehagelig overaskelse

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hihi! :tease: Slapp av, ingen med vettet i behold tar disse hyklerne seriøst. Hvordan skal disse liksom tilrøve seg makta?

Vestile myndigheter har ikke hjernen mellom beina vettu ;)

Hmm, tja..

Det 7. mest populære navnet på nyfødte gutter i Oslo er "Mohammed".

Oi, nå ble jeg skremt ... eller ikke. :whistle:

Hvis det kun er syv navn på listen, så må de første 6 navnene utgjøre mer enn 6/7. Det betyr at minst 85% av nyfødte gutter ikke heter Mohammed. Nå er det (selvsagt) langt mer enn 7 navn totalt, og dermed utgjør "Mohammed" en enda mindre andel.

Og for at dette skal si noe særlig nyttig, så forutsetter det at muslimske foreldre har omtrent like mange navn å velge mellom som norske. I praksis er vel Mohammed langt vanligere blant muslimer enn noe guttenavn er blant etniske nordmenn. Og dermed blir denne navnelisten enda mer meningsløs.

Men du får et poeng for kreativ bruk av statistikk. :thumbup:

Det er flere muslimer i (høyere) politiske verv, både på Stortinget og i fylke/kommune.

Eh, javelja.

Såvidt jeg husker er det en - 1- muslim som er innvalgt på Stortinget. I tillegg er det en - 1 - til som møter som fast vararepresentant. Av 169 representanter.

Det er like før de har oss nå, dere.

Og selvsagt er Hadjia Tajik og Akhtar Chaudhry ikke bare muslimer, men ekstreme islamister. Begge to. :D

Slapp av, snart lever dere i "Norgistan" og hvor hovedstaden heter "Oslamabad".

Jepp, det er nok rett rundt hjørnet det ja.

Glad jeg har flyttet til et land det ikke er attraktivt for muslimer/flyktninger å etablere seg.

Ah, det er derfor du har så store kunnskaper om Norge?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...