Gjest medlem-82119 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Kom over Kingsoft Free Antivirus: http://www.kingsoftsecurity.com/kingsoft-antivirus.html Ser tilsynelatende veldig bra ut, med noen nye løsninger. Kan være et bra alternativ til AVG og Avast Endret 22. januar 2011 av medlem-82119 Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg ville hodt meg til kjente programmer som du har nevnt + Avira Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg synes avira mangler endel beskyttelse i gratisversjonen som de andre har, spesielt egen skanning for epost. Ser også at bl.a avg har id-beskyttelse, linkskanning, skanning av filer via sosiale medier osv. Av det jeg leser om avira virker det litt enkelt. Beskyttelsen er visstnok meget bra. Det nye med kingsoft er at det kjøres i nettsky, og bør derfor unngå mange false positives og gi rask beskyttelse ved nye virus og annet. Venter på skikkelige tester, men synes det er et spennende produkt ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå