RuneON Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hei, jeg kan ikke spessiellt mye om pc, men jeg har byttet harddisk i en to-tre år gammel Packard Bell laptop. Vet desverre hvilken modell det er. Jeg har installert Windows 7 home premium 32Bit. Stort sett alt funker, men jeg har noen problemer, som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Av og til får jeg opp noen horisontale striper. Ikke helt klare, men diffuse, hvite striper med ca en cm, mellomrom. Jeg har også problemer med å kjøre f.eks kabalen som følger med og noen, men ikke alle spill. (Linker til en annen tråd, som jeg har fått svar på, men ikke helt fant ut av allikevel) Dette kommer opp på kabalen: Lydkortet skurrer, uansett om jeg bruker utgangen eller innebygget høttaler. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har skadet dem når jeg byttet disk. Problemene var ikke der før jeg byttet, MEN den ble byttet fordi den ikke virket etter den hadd falt i bakken(ikke langt), så da fikk jeg den av min mor(pcen altså) Andre spesifikasjoner: Det er ikke noen krise, men jeg håper noen kan ha en løsning, eller forslag på noe av dette. Takker for alle svar Endret 22. januar 2011 av RuneON Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Du er nesten nøtt til å finne ut hva slaks model det er, for det virker som om du har en del driver problemer, last ned de detikerete drivere til din modell. I windows 7 ligger det en hel masse drivere som noen ganger fungerer greit, men i noen tilfeller kan fungrere veldig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå