Ludvig86 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Heisann! Jeg fulgte en annvisning på internett om hvordan man laget egne ringetoner, og det hele virket veldig simpelt. Men etter å ha gjort alt riktig (mener jeg selv), så finner jeg ikke ringetonen. Den ligger i iTunes under "Ringetoner", men jeg finner den ikke på telefonen. Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få den frem eller kan det vere noe jeg har gjort galt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
osmano Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Heisann! Jeg fulgte en annvisning på internett om hvordan man laget egne ringetoner, og det hele virket veldig simpelt. Men etter å ha gjort alt riktig (mener jeg selv), så finner jeg ikke ringetonen. Den ligger i iTunes under "Ringetoner", men jeg finner den ikke på telefonen. Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få den frem eller kan det vere noe jeg har gjort galt? Takker for alle svar Du må koble telefonen til iTunes > høyreklikke telefonen i iTunes og godkjenne ringetonene. Du må krysse av/godkjenne for de ringetonene du har lagt til for at de skal bli synkronisert. Med forbehold siden det er en stund jeg gjorde det og tar alt etter husken.... Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Takker for svar Den ligger under "ringetoner" både i biblioteket og på telefonen, den er haket av og jeg har synkronisert ett par ganger nå, men fremdeles vil den ikke dukke opp på telefonen :/ Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Og den er max 40sek lang ? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Ja. Lydklippet er på 36 sekunder :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå