Codeboss Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei jeg har nå en stund prøvd å ringe til venner i Japan... men jeg får ikke til... Jeg har prøvd en masse... ringer til mobiltelfoner i japan... så jeg har prøvd nesten alt, er det noen som vet hva jeg må gjøre? eller vet hvorfor jeg ikke får til? Jeg har til nå tastet inn alt mulig... blant annet : 0081 x etc så nå ber jeg om hjelp her... Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Begynner nummeret med 0? I så fall skal nullen ikke brukes. Endret 22. januar 2011 av Krokan Lenke til kommentar
Codeboss Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Begynner nummeret med 0? I så fall skal nullen ikke brukes. ohh! ja faktisk! Lenke til kommentar
Codeboss Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Begynner nummeret med 0? I så fall skal nullen ikke brukes. tusen takk! skal prøve det i morgen ! kan ikke nå siden jeg tror de sover akkurat nå XD haha Lenke til kommentar
PerB Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det skal ikke være noen kunst å ringe til en mobil i Japan. Bruk +xxx yyyyyyyy Hvor xxx er retningsnummeret til landet mobilen er registert (+47 til norske nummere). Og yyyyyyyy er mobilens telefonnummer. Har disse vennene dine japansk mobiltelefonnummer? Lenke til kommentar
Codeboss Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 haha, jeg har prøvd det hvis du leste posten... men jeg får fortsatt ikke til :S ... jeg har ringt og for meg begynner det å høres ut som om det ringer, men de sier de ikke har fått noen anrop..? så noen andre ideer? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 du kan jo prøve å spørre din teleoperatør? Tror kanskje at de vet hvorfor. bare vill gjetting ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå