Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp skaffet meg hypercam 2. Har tenkt å legge til noen videoer på youtube. jeg skal bruke hypercam til å filme at jeg spiller. Første gangen jeg prøvde det lægget det. Og det gikk alt for fort. Jeg har fikset hastigheten. Den går normalt. Men er det noen som har en free download av et hypercam (ikke pirat eller virus). En av di bærbare pcene jeg har er blitt ødelagt av virus etter at jeg lastet ned en piratkopi. Ikke morsomt. Jeg vil gjerne ha en link til en gratis versjon av et skjerm opptaknings programm som ikke lægger og som ikke har noe virus i seg (må være prøvd).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virus? Er den sjekket for virus?

Jeg har aldri hatt virus på min pc, så ja. Den er uten virus.

Regner med at du har ordentlig antivirus på pcen din?

Jeg har Norman. Men jeg lastet ned Cam Studio. Det lægger det også. Når jeg er ferdig med å spille battlefield trykker jeg på stopp og ser på videoen. Dårlig kvalitet på både Hypercam 2 og CamStudio. Noe med innstillingene å gjøre? Youtube?

Lenke til kommentar

Sjekk i innstillingene om det er noe der som kan stilles på. Man kan egentlig ikke forvente så veldig mye av gratisprogrammer som dette tror jeg, skal man ha noe som virkelig fungerer må du nok lange ut med et par mynter eller lapper. Hakkingen kan ha noe med ytelsen på pcen din å gjøre men det feltet har jeg ikke mye erfaring på og tør heller ikke å bevege meg inn på.

Edit: Husker noen venner av meg bruker et program, camcasia eller noe i den dur heter det, vet ikke om det koster eller ei. (:

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Du vet at det er tyngre for maskinen din å streame og pakke video samtidig som den skal kjøre spill alene enn å bare kjøre spill? Sett ned oppløsning og detaljnivå, du.

Og sjekke virus? Last ned programvare fra produsenten, og så er du trygg. Skal du ha gratis piratversjoner er det warez, og det er ikke tillatt her på forumet.

Lenke til kommentar

En kompis sa at Fraps var et bra program til å ta opp spill på. Men jeg tror det har noe med innstilingene å gjøre på HyperCam 2 og CamStudio. Sjekker på youtube. Fraps har fått mange dårlige kommentarer på youtube. Noen som vet om et bra skjermopptaker program som er brae til å ta opp spill på?

Endret av Adrigo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...