SuperSjantis Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) En stund før jul kjøpte jeg et AKG ghs1-hodesett for å bruke til gaming. Likte godt passform, lyd og mikrofonkvalitet. Et par uker etter kjøpet sitter jeg og prater på skype, da den jeg har samtale med spør om jeg har muta miccen. Jeg finner etter hvert ut at mikrofonen har sluttet å registrere stemmen min IMENS jeg har snakket. Jeg hørte godt på høyttalerene om jeg koblet fra/koblet til mikrofonen i inngangen på PC'n, men ingen stemme ble registrert. Jeg leverte headsettet der jeg kjøpte det(Spaceworld) og fikk et nytt et med en gang. Forrige uke skjedde det samme med det nye headsettet. Jeg sitter å prater over skype, med samme person. Får det samme spørsmålet som sist, og finner ut at mikrofonen igjen har sluttet å fungere. Jeg hører fortsatt om jeg kobler det inn/ut, eller om jeg skrur på/av knappen for mikrofonen, men ingen stemme blir registrert. Leverte det nye igjen på Spaceworld, og merker at et par av de i butikken ser litt mistenksomme ut, samtidig som de sier de synes det er rart at det kun er jeg som har hatt denne feilen. På to eksemplarer. De har nå sendt en mail til AKG for å høre om de har fått noen lignende feiler på andre eksemplarer. Kjenner jeg er litt stressa. Både fordi Spaceworld ikke ser ut til å stole helt på hva jeg sier, og at jeg kanskje ikke får noe nytt headsett om AKG finner ut at det er min feil. Noe som jeg ikke kan forstå. Om noen som helst har hatt samme problem som meg vil jeg gjerne høre det. Eller om hva evt. feilen hos meg kan være. PS: Jeg testet mikrofonen på et par andre PC'er før jeg leverte headsettene til butikken. Endret 22. januar 2011 av jonfla91 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Bumptibumps Endret 23. januar 2011 av jonfla91 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Men så kom igjen da.. Ingen som har opplevd at en mikrofon slutter å virke helt plutselig? Kanskje det kan være feil med mic-inngang? Hovedkort-feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå