Gå til innhold

Netcom mobilt bredbånd - Enhet ikke registert

Anbefalte innlegg

Hei

Har Netcom Mobilt Bredbånd "Hele tiden". Har brukt det noen ganger, gikk helt fint. Nå har jeg et problem med at jeg ikke får koblet meg til. Det står "Enhet ikke registert", og det lyser rødt på usb pinnen. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem, den kobler seg opp for så å koble sett ut. Deretter kommer det opp "Enhet ikke registrert" og modem lyser ikke.

vis man så plugger den inn så finner den signal og kobler opp, men hopper ut etter ca: 1-4 min med samme bs melding "enhet ikke registrert"

Ringer netcom imorgen og hører med dem hva som er galt, for samme feil på både vista+xp+w7 på forskjellige maskiner.

Poster løsning her vis det er noe :/

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Har også dette problemet. Av og til får jeg "Enhet ikke registert" og så må jeg plugge den ut og inn igjen for å få tilkobling. Virker dog som det blir utløst av konkrete ting. Om jeg bruker Utorrent for å laste ned noe skjer det. Om jeg bruker spotify og streamer musikk så skjer det.

Virker som om å surfe nettet ikke utløser det. Så da lurer jeg på om dette er en ting Netcom bruker med hensikt for å hindre torrents. Bare synd den også reagerer på spotify bruk...

Har ikke den beste 3G dekningen så jeg tenker jeg skal teste om det samme skjer om jeg tvinger den til å bruke edge, som har full dekning.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...