haarod Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har gått til innkjøp av en usb-hub, av typen Sunway. Det jeg lurer på er hvor mye den klarer å drive. Mus og tastatur? Og ekstern hdd? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har gått til innkjøp av en usb-hub, av typen Sunway. Det jeg lurer på er hvor mye den klarer å drive. Mus og tastatur? Og ekstern hdd? Min erfaring er at en slik hub kan drive eksterne hardisker med egen strømforsyning, men ikke altid eksterne hardisker som kjøres via usb strøm. Minnepinner, usb headset, tastatur og mus har jeg aldri hatt problemer med. Det meste kjører også raskere hvis usb huben har egen strømforsyning. Til andre som ser tråden, så vil jeg anbefale denne: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=501937 Har hatt den et par uker og den er helt fantastisk. Lenke til kommentar
_kefir Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det kommer an på enhetene du kobler til og hvor mye strøm de trenger. Mus og tastatur og litt sånne småting går nok helt fint, men en ekstern HD som trekker mye strøm kan få problemer. Det er nok ikke noe farlig å prøve, den bare dukker ikke opp. For tilfeller der USB-enhetene trekker mye strøm bør du bruke en USB-hub med egen strømforsyning, slik at den har nok strøm å levere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå