Anterialis Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hei, beklager på forhånd rotete emnetittel, men det er altså slik oppsettet mitt ser ut. For å ta det en gang til: * BOSE 2.1 tidl. PC-anlegg med stereo-minijack innput (3.5mm). (Gir fantastisk bra musikklyd, og vil nå bruke dette ifm. med film ol. inntil jeg får meg jobb og tjener penger (er student fyi) * PS3 med optisk ut (TOSLINK) * Airport express (fra nå av AE) med optisk ut/3.5mm stereojack (miniTOSLINK) Slik jeg har det nå, er en MBP pc med lyd som jeg streamer til AE, og har derfra strukket 3.5mm sterojack til mitt BOSE anlegg. Jeg har også lyst til å kunne kjøre lyd fra PS3 en min på dette BOSE anlegget, slik at jeg kan se bluerayfilmer. Filmer jeg har på MBPen gjør jeg på den måten at jeg kjører bildet opp på storskjermen (miniDisplayport u/ lyd) og lyden streamer jeg over til AE som kjører lyd til BOSE anlegget (her blir det en liten forsinkelse i lyden, men dette kompenserer jeg for i VLC). Ønskesituasjon (mitt spm. er om dette er mulig?): Kjøpe følgende: en DAC (Beresford TC-7520) og en stereominijack splitter (http://www.amazon.com/Cables-Unlimited-AUD-3010P-6-Inch-Splitter/dp/B001BYDKQ0). Slik jeg tenker å koble dette opp: Alt blir som før, bare at jeg plugger inn splitteren bak på mitt BOSE anlegg og kjører opprinnelig 3.5mm kabel fra AE til BOSE igjennom denne splitteren. (Nå er det ett ledig hull i splitterer og dermed en ledig 3.5mm inngang i BOSE forsterkeren). Optisk kabel fra ps3 og inn i DAC, og fra DAC til BOSE kjører jeg 3.5mm. Vil dette fungere? Er det andre enklere måter å gjøre det på, slik at jeg både kan streame lyd fra min MBP til BOSE, OG sende lyd til BOSE fra ps3? Håper dette ble nogen lunde forståelig. På forhånd takk =) Endret 23. januar 2011 av Anterialis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå