Spaz Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har fått tak i en hel del tegneserier. Disse er *.cbz filer. Noen som vet hva slags program som må til for å se/åpne disse filene? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 WinRAR eller et annet komprimeringsprogram. Filtypen kan du godt endre til .rar hvis du synes det er lettere. Det finnes en spesialisert framviser for slikt, dog. CDisplay: www.geocities.com/davidayton/CDisplay Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Tusen takk for godt og raskt svar! Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 *.cbZ = Zip *.cbR = Rar Tegneserier via fildelingstjenester er en fantastisk ting siden mye av det er så vrient å få tak i her i gamle gnore. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Da har jeg lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar
Neme Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Da har jeg lært noe nytt i dag også Lærer noe nytt hver gang jeg stikker huet inn på forumet her jeg, dvs hver dag Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 *.cbZ = Zip*.cbR = Rar Så lenge man bruker WinRAR er ikke det et problem, da selve filen inneholder informasjonen man trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå