IntelAmdAti Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Buffen bruker jeg fordi det er gøy, alle som har vært negative har forandret mening når de prøvde den selv, dette på grunn av at det er moro å løpe rundt med den. Men mange må oppleve det selv før de ser det. Jeg syntes ikke jeg har postet ofte om buffen, hvor mange tråder per år? Ca 1? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 1 per år er fortsatt for mye. Du har lov til å lage én tråd om et tema. Det er ingen som liker at du spammer forumet som dette. Det er en grunn til at du bare har 14 i rykte Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Ting taes stadig vekk opp på nytt av en rekke ulike årsaker. For eksempel blir mediavoldsdebatten dratt frem i kjølvannet av skolemassakrer, ikke for å lage spam men fordi debatten er blitt aktuell igjen. Som en tilleggsnotis så lever massemediene og dermed folk flest fortsatt på 1950-tallet når det gjelder debatten rundt mediavold, massemediene ønsker ikke at folk flest skal få vite noen fakta eller se resultater fra ulike studier som er blitt gjort. I løpet av 60 år er det blitt forsket mye og debatten ble i realiteten avsluttet for mange tiår siden. Uansett, med nye patcher hvor buggen skulle blitt fikset men ikke ble fikset godt nok så er en ny tråd om forandringer og lignende med buggen aktuell. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nei, der tar du feil min venn. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er ingen som liker at du spammer forumet som dette. Det er en grunn til at du bare har 14 i rykte Haha dagens. Ja eg høyrer kun på dei med over 1500...helst troll. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dere oppfører dere alle som unger, ganske nitrist å se på. Minner dog om at folk har opprettet "hvor bra gear", og "hvor mye gull"-tråder på denne delen av forumet og. Er vel ikke for annet enn å skryte det også. Men la nå folk skryte av det de vil. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Tuuusen takk for at du endelig delte dette! Har prøvd å funnet ut av buggen din hver dag etter du startet din aller første post på dette forumet. Har hørt historier om deg i århundrer, eller fabler om du vil, fra mine besteforeldre Endret 27. januar 2011 av Overdox 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Haha dagens. Ja eg høyrer kun på dei med over 1500...helst troll. Jeg har skrudd på filter slik at kun poster fra de med 1500 pluss eller mer vises. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå