nems Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Får da folk bare tåle. Folk har hver sin mening om trådens innhold, og lager du en tråd må du tåle å høre hva folk synes. Dette er faktisk diskusjon.no og ikke jegerenig.no Da kan jo folk diskutere da, istede for å komme med spydigheter eller andre dumheter.. Jeg skriver ikke dette for å kverulere, men jeg synes faktisk det er alt for mye klaging her. "Å fy pokker så kjedelig post asss, har lest det tusen ganger før" er ikke å diskutere, det er å ytre en mening om noe. (Sånn hvis vi skal pirke på hva domenenavnet betyr som du startet med.) Jeg mener selv dette er et fora for å snakke om alt mulig, selv om domenet er "diskusjon" vet vel alle at det ikke er alltid det som skjer her. Og jeg er enig i at folk heller kan ignorere tråden hvis den irriterer, da vil den bli borte etter et par minutter/timer/dager avhengig av kategori, istede for å bli bumpet opp på toppen hvert minutt slik som denne blir fordi folk ikke klarer å oppføre seg (i mine øyne). Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Ja, men folk må da klare å se at noen har andre behov enn andre, han har brukt mye tid på dette, la han ha det og overse det heller =) Syntes heller ikke at det er nødvendig med så mange tråder, men det er ikke artig å høre drit om noe du liker =) Jeg startet tråden for alle de som har kastet bort utallige timer på å forgjeves prøve å finne buggen. Nå er det en stund siden sist jeg spilte så kan jeg like gjerne dele buggen med noen andre slik at de som vil kan ha det moro med den mens det varer. I løpet av den tiden jeg spilte WoW kan jeg ikke nevne en eneste ting som det ikke var noe surpomper som skulle kritisere. Samme hva du gjør så er det noen spillere som er negative til det, til og med om du kun suller rundt og gjør ting du syntes er moro - det finnes spillere som mener du kaster vekk tiden din hvis du ikke grinder eller farmer noe. Slike spillere er veldig lett å få øye på i battlegrounds når de ventilerer sin frustrasjon gjennom chat-kanalene og skylder på alle andre for hver minste ting. Det er ikke vits i å snakke fornuft til slike whinere, de har et usunt forhold til spillet og får ofte negative følelser når de spiller - dette skylder de på alle andre og de lar alle andre ofte få høre det. Nåde din kjæreste om hun triller "need" på en grønn item hun ikke trenger, da kjeftes hun huden full av en av disse bøllene. Slike bølller finnes i alle multiplayer-spill, trygt bak keyboardet sitt klager og jamrer de og prøver å ødelegge moroa for så mange andre som mulig. Hvordan kan noen forvente å være en drittsekk mot andre og så forvente at andre behandler de tilbake med respekt? Hvorfor skal det være slik at en bølle skal gå fri mens kjæresten din blir mobbet fordi hun rullet for en grønn sko hun ikke trengte? Nei, bøller som bare kjefter og klager har ikke noe å gjøre å spille sammen med andre, samme om det er dataspill, sjakk eller idrett. Jeg har ikke noe dårlig samvittighet når jeg i en krangel tar side med en stakkar som bare vil ha det moro men blir trakassert av en elitist og vemmelig person. Dersom elitisten ikke roer seg tar det ikke lang tid før de lirer av seg noen frekkheter som får de bannet. Mange sier de har rapportert meg også men jeg skriver ingenting som bryter med terms of use, det er ikke min feil at noen spillere med kort lunte og sosial antenne skal hisse seg slik opp over ingenting.. Jeg liker å høre drit om ting jeg liker, alternativet ville vært å mislike det eller prøvd å tolerere det - da er det gunstigere å snu det om til noe positivt. Med tittel "the insane" og 8x helter på max level drar man på seg litt oppmerksomhet. Når noen sa "wow you play too much you nolife nerd" svarte jeg ikke "I almost play enough to do 1 voa raid every month " men istedenfor noe som "bet you play way too much also", personen blir provosert og jeg kan more meg over at personen prøver å overbevise meg om at han ikke spiller for mye fordi han ikke trenger mer enn 4 timer søvn og kan sove i friminuttene på skolen osv.. "wow you %¤%#¤ suck u noob lol", jeg svarer ikke "I was afk", men heller noe sånt som "yes I do, and now the girls will want you instead ", eller "keep playing you pro! its very important that you play as much as possible so you can become leet and your kids will be so proud of their leet father!" Eller, "ånei! du er bedre enn meg i et dataspill - livet mitt er ødelagt!" Jeg soloet meg opp til omlag 1600 rating i 5v5 arena, skal noen kunne "ta meg" i spillet må de samle en stor nok gruppe - ingen spiller alene har sjanse til å gjøre noe mot et 1600 rated arena team. Klart mange blir misunnelige, i størst grad de som har lagt ned mest tid i spillet. Sikkert litt kjedelig å spille et spill 12t daglig for så å bli one-shottet av en person i grønne items, det forklarer kanskje litt hvorfor folk lager lvl 1 characters for å ventilere frustrasjon. de kommer og sier "Im so much better than you!" og jeg svarer "but you lost" og så prøver de å forklare hvordan en person som taper hver gang kan være bedre enn den som vinner hver gang Jeg er ekstremt snill med alle men jeg elsker å plage bøllene som plager alle andre. Det som gjør meg bedre enn bøllene er at jeg aldri starter en krangel, jeg bare fortsetter den på den andre sin bekostning. Hvorfor ikke bare gjøre noe morsomt utav det? Ellers syntes jeg er det er kjempefint at personer som Pokey og Detectable hjelper meg med å bumpe tråden, uten de hadde jeg sikkert vært på side 2 allerede. Endret 25. januar 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Som jeg sa på forrige side, jeg dør av relevansen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 *BUMP!* Takk Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 "Jeg soloet meg opp til omlag 1600 rating i 5v5 arena, skal noen kunne "ta meg" i spillet må de samle en stor nok gruppe - ingen spiller alene har sjanse til å gjøre noe mot et 1600 rated arena team." Av ren nysgjerrighet, gidd du skrive class, season og div. andre ting som du tror jeg har interesse av? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Med soloe mener jeg alene med flere kontoer. Compen var prest+4 fire mages, taktikken var å poppe mirror image og dotte opp med living bomb, fyre løs med dragons breath, flame strike, counterspell på 4 fiender+blast wave, flame strike og så focusfire de som nesten var død. Funket ikke mot gode organiserte lag så jeg kom ikke over 1600 rating. Jeg hadde kun counter til 2x fear (trinket, fear ward, iceblock) så hvis det kom 3 stykker var løpet egentlig kjørt, samme med thundershock til shaman som også kunne være slitsom. Etter patch 4.0 hadde jeg sikkert gått høyere opp, da hadde jeg gode items (hadde 12k nye honor poeng på alle heltene som jeg brukte på wrathful items) og mage ble buffet ganske mye. Presten er speccet som tank i grunnen, over 8000 armor, 1600 resilience og rett over 40k hp med pw:f. Jeg laget en film for å vise hvordan det var å spille med flere kontoer. Kan spole frem til 18:00 i filmen, det var det nærmeste jeg kom til å død/wipe i filmen. Stiligste killen er nr 58 http://www.youtube.com/watch?v=_8I1fCDFoSg De som ikke dør på 1 spell er vanligvis 3-5 levler høyere enn meg. Filmen er en eneste lang sekvens forresten, laget for noen som ville se hvordan det var å multiboxe. Jeg tenkte på å lage en pvp-film satt sammen av gullkorn og litt mer episke kamper men Cataclysm falt ikke helt i smak så det ble ikke noe av. Endret 25. januar 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 For meg så virker det som du har gjort mye moro, men jeg er også enig med de fleste at det ble ganske mange tråder om "dine bragder" etterhvert. Morsomt at du utforsker spillet på en noe annerledes måte, men del heller dine oppdagelser på en annen måte enn selvskryt på forums. Du ber om negativ tilbakemelding (Ja, jeg så du skrev at du liker det), men prøv en annen vinkling neste gang. Del dine oppdagelser på en måte som gjør leserne interessert istedet for irritert, så kanskje opplevelsen din også kan bli bedre. Lykke til videre, uansett hvilket spill du velger. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Pycnopodia har allerede sagt 5-6 ganger at han "skal slutte med wow", så det skjer ikke. Å soloe er å gjøre noe alene. Soloing i WoW er å gjøre noe man vanligvis ville gjort med en gruppe av mange karakterer med bare en karakter. Hvis du har soloet deg til 1600 rating har du gått inn i en arena alene og slått to/tre/fem andre karakterer med bare en. Inb4 bump-bullshit, bare hold kjeft plz. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) For meg så virker det som du har gjort mye moro, men jeg er også enig med de fleste at det ble ganske mange tråder om "dine bragder" etterhvert. Morsomt at du utforsker spillet på en noe annerledes måte, men del heller dine oppdagelser på en annen måte enn selvskryt på forums. Du ber om negativ tilbakemelding (Ja, jeg så du skrev at du liker det), men prøv en annen vinkling neste gang. Del dine oppdagelser på en måte som gjør leserne interessert istedet for irritert, så kanskje opplevelsen din også kan bli bedre. Lykke til videre, uansett hvilket spill du velger. Jeg skriver ikke dette for at det skal falle i smak for flest mulig eller for at flest mulig her skal like meg eller det jeg gjør, når det er sagt så er skryt subjektivt. Noen takler ikke at andre er bedre enn dem og alt de gjør eller sier oppfattes som skryt, "hva jobber du som?" "lege" "SKRYTEPAVE!!!1" "huff ja, jeg skulle bare ha sagt at jeg jobbet på et sykehus" En guild som ville rekruttere meg laget en fan guild, de hadde en haug med lvl 1 alts med nick som minnet om mitt og enchanta våpen, fine kjoler og roser. Det ble enda morsommere når jeg summonet dem og gav dem giant buffs også. Det virket og de fikk meg som medlem, sammen laget vi giant raids mot hovedbyene Jeg hadde aldri noen gode items likevel visste alle hvem karakterene min var og mange hadde hørt historier. Innimellom fikk jeg whispers fra folk som sa de hadde møtt meg mens de levlet og jeg fikk høre historier jeg hadde glemt for lengst. Noen skrev innlegg på forumer om meg I got this group in a random dungeon the other day: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Pycnopodia http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Pycno http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Pycn%C3%B5 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Pycn%C3%B4 Priest and 3 mages, multiboxing. And was indeed the most fun ive had in a heroic in a long time Andre har utgitt seg for å være meg, brukt nicket mitt og skjermbilder de har tatt av meg. Selvsagt er det mange som er misunnelige, alle har jo lyst å få seg et navn og bli kjent. Og hvor urettferdig er det ikke at en som knapt spiller og verken fokuserer på pvp eller pve blir mer kjent? Du blir spesielt upopulær blant de som er misunnelige uansett hva du gjør, hvis ikke du selv sier noe vil de likevel se achievements, items eller høre historier fra andre f.eks. Noen blir misunnelig bare av å se eller høre hva du har gjort eller kan uavhengig av om du skryter eller ikke. Men skryting har jeg ikke interesse av, jeg er ikke ute etter applaus fra dere eller andre =p *BUMPEBUMP!* Endret 25. januar 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tror du er psykisk syk jeg. Du tror at hele verden er misunnelige på deg fordi du ikke evner å se at du gjør noe som faktisk folk ikke bryr seg om, og vi er rett og slett lei av å høre om det. Vi er ikke misunnelige, vi er lei. Fakta. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) bump Bumper du en gang til i løpet av natten? Kan vente til i morgen hvis du er opptatt med raid eller noe.. Takk Endret 25. januar 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Som du sikkert tror er for å øke min e-tiss. Ikke sant? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Som du sikkert tror er for å øke min e-tiss. Ikke sant? Nei for all del. Det som jeg mente tidligere er at raiding går ut på å skaffe bedre items, folk gjør ikke en dungeon en gang de gjør den titalls og hundretalls ganger for å få itemene de trenger. Veldig mange går lei dungeon men fortsetter likevel å komme tilbake til den hvis de trenger noen items. Det hele er en tredemølle hvor de som spiller mest også får items fortest og dermed øker sin gearscore - og epeen - fortere enn alle andre. Jeg skal under tvil være enig med deg at noen kanskje bryr seg mindre om epeen enn andre og spiller selv om de kanskje misliker alt hysteriet rundt gear, items og oppgraderinger. Men selv disse og du som mener du er blant de driver likevel og oppgraderer epeen kontinuerlig fordi det er helt nødvendig for å avansere forbi selv Molten Core vanilla raid. Du må opp i level og ha bra nok utstyr (stor nok epeen) for å kunne håndtere dungeons og avansere/progressere til de neste. Ironisk er det at dess fortere du oppgraderer epeen dess fortere kan du komme videre til neste eller til heroic mode hvor den samme dungeon kan gjøres på nytt for nok en epeen-oppgradering. Tenk om maintanken hadde for liten epeen? one-shottet av trash mobs da EDIT: Guilden hadde nok kanskje kjapt valgt en ny maintank, helst en tank med stor epeen. Sikkert ikke giddet å resse stakkaren som ble oneshottet engang. Endret 25. januar 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du vet ikke hva e-peen er tror jeg. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Kan hende vi definerer det ulikt. Jeg har alltid sett på det i samme baner som elitisme, noen som føler seg bedre enn andre i spillet og rakker ned på alle de selv mener er underlegene i spillet. Kan si at elitister typisk sett har større epeen enn de som de rakker ned på. (noun) short for "Electronic PEnis ENlargement". Behavior quite commonly found on online discussion boards or similar' date=' where some looser tries to establish his superiority - and thus the merit of his or her opinion - by stating how skilled and awesome he or she is, rather than forming a sound argument. Generally also used to condescendingly refer to someones ego. Looser: blah blah blah - and then I completed the game in one day. You are obviously inferior and should kiss the ground I walk on and accept my every word as a divine truth. Rival: Don't pay any attention to the looser with the huge epeen! [/quote'] Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Kan hende vi definerer det ulikt. Jeg har alltid sett på det i samme baner som elitisme, noen som føler seg bedre enn andre i spillet og rakker ned på alle de selv mener er underlegene i spillet. Kan si at elitister typisk sett har større epeen enn de som de rakker ned på. (noun) short for "Electronic PEnis ENlargement". Behavior quite commonly found on online discussion boards or similar' date=' where some looser tries to establish his superiority - and thus the merit of his or her opinion - by stating how skilled and awesome he or she is, rather than forming a sound argument. Generally also used to condescendingly refer to someones ego. Looser: blah blah blah - and then I completed the game in one day. You are obviously inferior and should kiss the ground I walk on and accept my every word as a divine truth. Rival: Don't pay any attention to the looser with the huge epeen! [/quote'] Du dette vel egentlig innenfor da? Må hele tiden vise frem buffen så e-tissen ikke skrumper Endret 26. januar 2011 av Detectable Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Du mener jeg rakker ned på andre med mindre epeen? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nei, du bare viser frem e-peenen din her igjen og igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå