Gå til innhold

Gift of the giants bug forklart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For mange handler det om å bli bedre enn andre og der spiller items en sentral rolle.

Mange guilder sliter med å fylle raid til progress-raids siden det er mange som kun logger inn til farm-raidene hvor de er garantert at ting dropper.

Dette skylder elendig DKP-politikk. Å gå vesentlige bonuser for nye boss-kills og attendance-basert decay hindrer lett dette fra å skje. :)

Lenke til kommentar

Bonuser for nye kills er jeg personlig sterkt imot. At jeg ikke får vært med på et firstkill når jeg har vært med å wipe et utall av ganger og dermed ikke skal få en bonus bare øker bidrar til at noen spillere får langt bedre gear og blir igjen prioritert til å lære neste boss.

Derimot å ha officers som rett og slett bare kicker folk som kun er med på farmraids er den beste løsninga.

Lenke til kommentar

nemo81, Veldig morsomt, Blizzard overser denne buggen når de hotfixer ting. Altså at ting de har fikset gjerne fremdeles kan være mulig med buggen, det er nemlig ikke bare en visuell effekt. Mange muligheter for abuse og griefing, verste formen for griefing jeg gjorde var å forårsake massiv lag i byer. Når modellen krasjer inni landskapet på riktig måte med giantbuggen fryser spillet hos alle som ikke har ekstreme pcer, det var såvidt min maskin klarte å vise stillbilder og den har godt over snittet spesifikasjoner.

Ellers av andre mindre griefings var det å tilby gratis transport på min flyvende tundra mammoth (kan få den til å fly med buggen) og så slippe passasjerene av enten oppi luften eller inni et fjell slik at de faller gjennom verden.

Dalaran summon griefing er også mulig med giant-buggen ettersom du kan stå på steder med giant buffen som andre ikke kan stå på uten å falle.

Detectable, Det tar jeg som et ja, gear og epeen er viktig for at du skal få delta på de raidene du vil. At du ikke er klar over det forandrer saken lite.

Lenke til kommentar

nemo81, Veldig morsomt, Blizzard overser denne buggen når de hotfixer ting. Altså at ting de har fikset gjerne fremdeles kan være mulig med buggen, det er nemlig ikke bare en visuell effekt. Mange muligheter for abuse og griefing, verste formen for griefing jeg gjorde var å forårsake massiv lag i byer. Når modellen krasjer inni landskapet på riktig måte med giantbuggen fryser spillet hos alle som ikke har ekstreme pcer, det var såvidt min maskin klarte å vise stillbilder og den har godt over snittet spesifikasjoner.

Ellers av andre mindre griefings var det å tilby gratis transport på min flyvende tundra mammoth (kan få den til å fly med buggen) og så slippe passasjerene av enten oppi luften eller inni et fjell slik at de faller gjennom verden.

Dalaran summon griefing er også mulig med giant-buggen ettersom du kan stå på steder med giant buffen som andre ikke kan stå på uten å falle.

Detectable, Det tar jeg som et ja, gear og epeen er viktig for at du skal få delta på de raidene du vil. At du ikke er klar over det forandrer saken lite.

Så du ødelegger spillopplevelsen til andre? Godt du slutter med WoW.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er gammelt for alle på dette forumet, fordi du har laget 23590532 tråder om temaet.

I så tilfelle kommer jeg utenfor kategorien "alle" som synes dette så morsomt ut, samt at jeg ikke har hørt om denne buggen før. =)

Lenke til kommentar

Så du ødelegger spillopplevelsen til andre? Godt du slutter med WoW.

Sikkert mange som er glad for det :)

Chain-cc griefing er nesten enda verre, ofrene kan ikke slåss eller flykte. Eneste måten å unnslippe på er alt-f4 eller ctrl-alt-delete, og gjør de det mister de alle ui/macro/keybinds de har satt opp nylig.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor folk hele tiden må whine! Det er så totalt egoistisk og slemt å rakke ned på andre, for så å få følelsen av å ydmyke den ene personen.

Kan dere ikke bare overse det og holde det inni dere hvis det er noe. Alle har noe de er stollt over! Hvis dere som whiner og klager, tenker på noe dere er veldig stollt over, så kommer noen andre og prater drit om det etc hva hadde dere følt? Gå inn i dere selv og slutt med den egoistiske ondre oppførselen! bruk tia deres på noe produktivt!

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor folk hele tiden må whine! Det er så totalt egoistisk og slemt å rakke ned på andre, for så å få følelsen av å ydmyke den ene personen.

Kan dere ikke bare overse det og holde det inni dere hvis det er noe. Alle har noe de er stollt over! Hvis dere som whiner og klager, tenker på noe dere er veldig stollt over, så kommer noen andre og prater drit om det etc hva hadde dere følt? Gå inn i dere selv og slutt med den egoistiske ondre oppførselen! bruk tia deres på noe produktivt!

Du hvis ikke folk tar hintet om at det ikke var veldig spennende i første tråd om temaet, så må de forvente å bli rakket ned på i tråd nr.14

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men folk må da klare å se at noen har andre behov enn andre, han har brukt mye tid på dette, la han ha det og overse det heller =)

Syntes heller ikke at det er nødvendig med så mange tråder, men det er ikke artig å høre drit om noe du liker =)

Lenke til kommentar

Ja, men folk må da klare å se at noen har andre behov enn andre, han har brukt mye tid på dette, la han ha det og overse det heller =)

Syntes heller ikke at det er nødvendig med så mange tråder, men det er ikke artig å høre drit om noe du liker =)

Det er noe man bør tenke på før man poster på et offentlig forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...