Gå til innhold

Gift of the giants bug forklart

Anbefalte innlegg

Noen har kanskje fått med seg at jeg holder verdensrekordene i å gjøre ting store i wow.

Største player character, største mob, største mounts, største pet, største non combat pet, største av egentlig alt som kan targetes.

Dette virket overalt i wow, instancer, raids, battlegrounds og til og med i rated arena - ved hjelp av en buff du fikk fra en bugget quest i Northrend.

Min rekord var 13 stacks med buffen, etter fem stacks kunne du ikke mounts inne i orgrimmar (ikke nok plass) og 13 er banalt stort.

Til vanlig brukte jeg bare 9 stacks etter at jeg jeg migrerte og endte opp med bare 9x høy lvl chars med questen.

Hemmeligheten er ganske enkel men krever bruk av flere kontoer - siden jeg alltid spilte med 5 kontoer oppdaget jeg buggen ved slump.

Dersom du har questen Raining Down Destruction i grizzly hills vil din target få en giantbuff når du zoner til Boulder Hills. Gjenta med flere karakterer eller kontoer for å stacke.

Giantbuff forsvinner om du forlater Boulder Hills, la target stå i Grizzly Hills eller zul drak nær grensen til Boulder Hills. Targeten kan ikke forlate en zone han ikke er i og vil dermed ikke miste buffen.

jeg har gjort dette i to år og blitt omtalt på enkelte wow sites rundtom, jeg tjente mye gull på å selge buffen. folk gav tusener av gull for det.

1.jpg

Kun plass til noen få stacks i orgrimmar..

post-16776-0-88463400-1295787871_thumb.jpg

Taurens blir størst

post-16776-0-40759600-1295787772_thumb.jpg

Warglaives blir nesten like stilig som warlock demon form med levitate spell

http://www.youtube.com/watch?v=hBYcF5bH8Pw

Verdens største mob

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er blitt nerfet i cata og virker såvidt jeg vet bare i northrend nå.

Men hvis du er en av skattejegerene som har brukt mye tid på finne hemmeligheten så har du fått løsningen nå :)

Jeg er fornøyd med at det har blitt holdt ute av lyset i to år og dermed ikke hotfixet, hadde ikke trodd moroa skulle vare så lenge

Lenke til kommentar

Denne greia ble gammel for et år siden.

Det er det ikke mange som syntes, det har kun blitt gjort på noen få servere og det er ikke mange servere som har spillere som er istand til å stacke buffen heller. Siden nesten ingen har sett dette før ser ikke de på det som gammelt.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Er helt enig med deg at det er gammelt nytt, det er tross alt bare første gangen forklaringen ligger på dette forumet og kanskje aller første gang det står på internett noe sted.

Du er vel ikke blant de som mener det er meningsløst å gjøre noe gøy i spillet? Det er jo bortkastet tid når du har andre viktige oppgaver å gjøre som å kjøre heroic dungeons for hundrede gang.

Tenk å spille et spill for å ha det moro, snakk om å kaste vekk tid man kunne istedenfor ha brukt på å skaffe virtuelle items og titler som gjør at jentene vil ha deg.

:)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Ahahaha.

Oh.

Wow.

Er det mulig? Virker som om at denne buggen har vært meningen med livet ditt de siste to årene, og nå kan du endelig annonsere til hele verden hva hemmeligheten bak var. News flash: Ingen andre bryr seg en døyt.

Edit: Jeg håper virkelig at dette er en godt gjennomført trolletråd, men har mine tvil.

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Er helt enig med deg at det er gammelt nytt, det er tross alt bare første gangen forklaringen ligger på dette forumet og kanskje aller første gang det står på internett noe sted.

Det er som med folk som laster opp bilder av babyene sine på Facebook. Greit, de er søte, men det er ingen som bryr seg når absolutt alle statusene og alle bildene handler om de.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er så mange som er misunnelige. Klart, jeg var selv interessert i hvordan du gjorde det i starten. Men det gikk veldig fort over siden jeg fokuserte mer på å komme videre i spillet, (Stort sett PvE-wise) i stedet for å få stor e-penis ved å hore achievement points, samle pets eller å gjøre seg stor.

Lenke til kommentar

For meg handler PvE om å faktisk drepe ting. Jeg er kjempeglad når jeg får drept en boss jeg har hatt lyst til å drepe en stund, uansett hva som dropper fra den.

Jeg bruker gearet som en måte å klare å drepe nye ting på. Spilt så lenge at fargen og statsa ikke kunne brydd meg mindre så lenge det holder. Er sikker på at mange er med meg på den.

Lenke til kommentar

For meg handler PvE om å faktisk drepe ting. Jeg er kjempeglad når jeg får drept en boss jeg har hatt lyst til å drepe en stund, uansett hva som dropper fra den.

Jeg bruker gearet som en måte å klare å drepe nye ting på. Spilt så lenge at fargen og statsa ikke kunne brydd meg mindre så lenge det holder. Er sikker på at mange er med meg på den.

Helt enig. Jeg hadde spilt med en naken char, om det hadde latt seg gjøre, kunne ikke gitt mer faen i loot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...