Xxmaniac96xX Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 hadde vert gøy med en liten turnering. jeg tenkte litt på en "premier leauge" turnering, der alle velger hver sitt lag. tenkte vi skulle vere 16stk men hadde ikke slått feil hviis vi blei 32! dere må ha live for å bli med. arsenal ska jeg vere resten er ledikt. det fungerer sånn at jeg trekker hvem som skal spille mot hvem, så kontakter di hverandre.. husk å post resultate her. håper mange blir med, hvis du er en av dem, Lykke til :-) Lenke til kommentar
Mr f0ss Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 jeg vi gjerne være med hvis jeg får lov til å være Manchester United add meg på xboxen brukernavnet mitt er: Mr f0ss (0 i foss er et nulltall ikke en o) Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg henger meg på denne for å se hvordan det går. Men det hadde vært mest rettferdig om man fikk velge lag fritt fra hele verden med begrensning om at et lag kan velges av kun en spiller. Sjekk ut www.gamedunzo.com. Der kan man sette opp egne turneringer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja, eller maks 4,5 stjerners lag. Er vel slik de fleste turnering foregår. Er alltid noen som er raske ute og tar de beste lagene, noe som gir de andre et dårligere utgangspunkt. Mitt forslag er hele verden, maks 4,5 stjerne. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Er med jeg. GT er Mafsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå