konduktans Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Kunne tenkt meg å kjøpe et lite stykke hvit selvheftene film. http://www.youtube.com/embed/mFdG0pUk5Ek Jeg tenkte å gjøre som i videoen over på en MX1000-mus. Tror det blir veldig, veldig stilig. Noen som vet hvor jeg får tak i slik film? Om den legger igjen limrester eller noe har ingenting å si. Bare den er hvit, og tåler å bli brukt daglig EDIT: Det er ikke så sinnsykt viktig at den er hvit. Kunne vært kult med en annen farge også Endret 22. januar 2011 av conflict Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Du får kjøpt vinyl i alle tenkelige farger og mønstre hos steder som driver med reklameskilt og bilreklame osv. De burde kunne selge deg noe kapp til en billig penge Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Kanskje det er det beste. Fikk tak i noe skvip fra panduro hobby, men det var alt for stivt. Et annet problem var at jeg kunne se den originale fargen gjennom plasten. Får jeg tak i vinyl som er såpass lite gjennomsiktig at det ikke skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå