Gå til innhold

Bloodline Champions tråden (F2P)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bli med i diskusjonen i den norske kanalen in-game "norskbar"

Vi diskuterer, har det gøy og spiller med hverandre, forvent det ypperste av det ypperste, har du noen spørsmål angående spillet er det her du skal henvende deg til (eller /help).

Vi samler Norges spillere, invitasjon til The Brutal Vikings dagens Norske klan rekrutterer enda med åpne armer til alle spillere!

/join norskbar

Vi ses!

Lenke til kommentar

Savner betatiden fra BLC. Dumt det ikke ser ut til at playerbasen blir noe større enn den er nå :(

Ja, gikk jo kraftig opp etter Steam releasen men nå ser det ut som at den har stabilisert seg litt lavere igjen. Når det er sagt er det jo aldri noe problem å få seg en match da, bare at matchmakingen svikter litt når det er få spillere online.

MEN DreamHack starter jo imorgen! Sist (DreamHack Summer) så var det jo flere hundre tusen som sjekket ut live stream derifra faktisk så har trua på ett oppsving igjen i forbindelse med det :thumbup:

Her er stream linken: DreamHack BLC Live Stream

Kommentatorer denne gang er Semmler "the riot" og Mr2!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Prøver å kome i gang med dette, men klienten godtek ikkje innloggingsinfoen min, sjølv om det går heilt fint å logge inn på BLC (og AoC)-sida med same info. Er det noko eg ikkje har fått med meg? Må eg registrere ei gratis nøkkel eller noko?

Lenke til kommentar

Bruker du email eller acc name når du logger inn i klienten? Er hvertfall acc/username som skal brukes og ikke email. Hvis du nettopp har registrert kan det ta litt tid før info synces over til Bloodgate serveren.

Endret av LNF
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...