Gå til innhold

Bloodline Champions tråden (F2P)


Anbefalte innlegg

Begynner å digge dette spillet, men det er så vanskelig. Selv mot AIen er det sjelden jeg klarer å gjøre stort. :blush: Jeg kunne trengt en del tips og strategier med de forskjellige bloodlines. Er det noen sider hvor jeg kan lese om forskjellige skills osv?

 

Heter for øvrig IFoundWaldo ingame. Det er bare å se etter tullingen som healer fiendene, gjør sitt beste for å ikke hjelpe lagkameratene og stort sett tar selvmord. :p

 

Edit: Har prøvd å lære meg en del triks og skills, og jeg er blitt lvl 9 / rank 4. Meget bra spill jeg kommer til å kose meg med lenge.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Falt ikke helt i smak første gange jeg prøvde det... Får vel laste ned for og prøve igjen nå :D

 

 

Samme her. Jeg gjorde tabben å joine en kamp og prøvde å lære etterhvert som jeg spilte. Det er ikke lurt. Jeg hadde ikke peiling på hva jeg gjorde, så logisk nok døde jeg rimelig kjapt.

 

I stedet bør du gå til hovedmenyen (den som kommer opp når du starter), velge Bloodlines og lese nøye gjennom hva de forskjellige folkene kan og hva skills gjør. Ta Engineer, for eksempel. Han har en jetpack som lar deg fly et kort stykke unna, for eksempel for å komme deg unna fiender. Han har en flammekaster som skader fiendene en smule. Begge to er helt greie skills i seg selv. Men leser du litt om dem ser du at Jetpack slipper olje. Tenk da følgende: Jetpack slipper olje. Jeg kan fly over fiendene så de dekkes av oljen. Jeg har flammekaster... hm...

 

Og akkurat der har du noe av det jeg synes er viktigst. Skills i seg selv er greit nok, men det beste er å lære seg hva slags komboer du kan gjøre for å maksimere effekten. Da blir BC fort ganske dypt strategisk og mye morsommere. :)

 

Btw kudos til communityet. Selv etter å ha surret rundt uten å forstå hva jeg gjorde, leke med Equipment når alle andre var Ready til å starte og så videre har jeg ennå ikke opplevd en eneste negativ kommentar. Slå den, Newerth! :D

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Ny patch sluppet idag! Patch 1.2 kan du lese om her

 

Største nyhetene denne gangen er at det har blitt implementert ett replay system samt den nye bloodlinen The Grimrog som vil bli tilgjengelig i singleplayer og customgames. Etter preview perioden som varer til 15 juni vil han kunne brukes i ladder games og turneringer.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

minner meg om wow arena tbh

 

Er jo litt av samme prinsippet, bare mye, mye raskere og bedre. Her må du aime skillsene dine, du står alltid likt med din motstander (ikke noe gear forskjeller e.l) og det er ca 10 ganger mer fart i combaten. Den lengste cooldownen i spillet er vel 11 sec eller noe.

 

Digger spillet.

Lenke til kommentar

Om man må aime eller ikke er egentlig bare snakk om preferanser (selv liker jeg begge), men det viktigste i BLC er egentlig bare noe så simpelt som at det ikke er noe gear og crit. Fantastisk spill. Eneste problemet er at man må spille med homies når man spiller og hvis de ikke er like kreisi interessert som deg så blir det bare til at man ikke får gjort noe.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har leita litt etter noe i den sjangeren. Er det ganske likt arena i World of Warcraft?

 

Nja, WoW arena er kanskje det nærmeste du kommer men er nok litt på siden av sjangeren. Dette er langt mer skillbased enn WoW, LoL osv.

 

Ingen har vel blitt helt enige i hvilken sjanger kategori man kan plassere BLC enda, men tenker det blir noe som "skill based action MOBA" :)

 

Sjekk ut linkene jeg har postet tidligere i tråden her og sjekk ut streams og vods som er lagt ut av turneringer og div matcher under videos på forumet bla.a. Videos, Replays & Streams

 

Og ikke minst last spillet ned og prøv selv, er en (om ikke noe mangelfull) tutorial som lærer deg basicen også er det bare å begynne å øve :)

 

Bloodline Champions

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...