Gå til innhold

Bloodline Champions tråden (F2P)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet nettopp i dag :) ganske moro, men litt vanskelig enda. Spiller foreløpig "Alchemist" eller noe sånt. Ei healer dame ihvertfall :) kun gjort en 3v3 match med andre, vant den 3-2, veldig spennende ;)

 

Satser på å få noen venner til å spille også, da å være alene var ganske kjedelig med randoms :p

Lenke til kommentar

Der fikk jeg rotet meg til å laste det ned også. Var med i betaen, og likte det da. I betaen var det vanskelig å finne matcher, håper det er bedre nå. Likte spillet veldig godt, og regner med det har blitt bedre nå. :)

 

En ting jeg lurer på, er det en enkel måte å se hvilke fire bloodlines man kan bruke gratis hver uke? Fant ikke noe umiddelbart.

Lenke til kommentar

Der fikk jeg rotet meg til å laste det ned også. Var med i betaen, og likte det da. I betaen var det vanskelig å finne matcher, håper det er bedre nå. Likte spillet veldig godt, og regner med det har blitt bedre nå. :)

 

En ting jeg lurer på, er det en enkel måte å se hvilke fire bloodlines man kan bruke gratis hver uke? Fant ikke noe umiddelbart.

 

Det offisielle forumet har garantert den informasjonen, hvis ikke kan du be om den der. Jeg mener at infoen også er synlig i launcher.

Lenke til kommentar

Ja, jeg fant ut av det. Man ser naturligvis når man skal velge bloodline, men jeg skulle gjerne hatt en raskere måte. I f.eks. League of Legends kan man gå inn på siden for champions, og der står det hvilke som er tilgjengelige den uken. Savner noe som er like lettvint.

 

I alle fall, veldig moro. Spilt en del matcher med botter for å komme litt inn i det. De har gjort en bra jobb siden beta. :)

Lenke til kommentar

Lastet ned dette i går, og virka ganske lovende :) MEN, det er vel mulig å unlocke BL's permanent uten å kjøpe champ edition ?

 

Du kan unlocke dem med "Blood Coins" som du får når du spiller games :)

 

Tror hver Bloodline koster 17000, så det tar litt tid :)

Lenke til kommentar

Hver uke byttes hvilke bloodlines de som ikke betaler kan bruke, det er 5 sett. Du kan også kjøpe en bloodline med 17000 blood coins (det tar ca. 2 uker).

 

Du kan kjøpe Champion edition (30€) og få flere bloodlines eller Titan edition (90€) og få alt mulig rart. (selv har jeg Champion)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...