Christian86 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Når jeg slår opp: http://www.side3.no/article3069765.ece så vises bilde med masse røde piksler, tilsvarende gjelder for bilder i photoshop. Det går litt sporadisk, men hvis jeg flytter over på min andre skjerm - den går via vga, så skjer ikke noe. Alt begynte kort tid etter jeg fikk den nye dell u3011 som går på DVI. Er det skjerm, eller grafikkort? Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Pixlene på skjermen kan være defekt Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er ikke en 100% sikker test men som regel peker den deg i riktig retning: Ta et screenshot av skjermen din, og post den for oss her. Er det skjermen så vil pixlene garantert ikke komme med i bildefilen. Er det skjermkortet så vil normalt feilen komme med å bildefilen. Bildet bør du selvfølgelig la oss se her, eller ihvertfall studere på en PC som ikke har noe problemer på sin skjerm/skjermkort. -Stigma Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg fikk endelig kabel for mac'en min nå. Begge viser samme tegn, og i samme setninger - altså bilder jeg redigerer hvor steder blir mørke. En får en drøss med røde pixsels i klynger/striper. Kabel er ny og ment for skjermen, mac'en hadde aldri problemer før heller. Så da er det en PC og en MAC med samme symptomer. Merkelig nok forsvant de for en stund, derav hvorfor jeg ikke skrev mye mer etter 22. jan. Men de kom tilbake i dag når jeg begynte med photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå