Diskutant Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hei! Jeg har lenge lurt på å kjøpe meg en ny bærbar pc. Det er noen kriterier som MÅ være på plass, og andre ting som er mindre viktige. Om det er noen som kan hjelpe meg i nøden er det veldig flott, jeg har nemlig ikke peiling på hvor jeg skal lete lenger. Takk! Her er kriterier: 4 gb RAM Må være mulig å bruke alle Adobe CS5-program uten problem. Skal ikke være tregt ved bruk av cs5. Skal også brukes litt til spilling, vet egentlig ikke om dette er "tunge" spill eller ei. Grafikk er medium viktig. Den må ikke være perfekt, men ikke dårlig heller. Budsjett: 6-8000, med mulighet for litt oppressing av pris, om jeg finner det nødvendig. Batteriet må være så bra som ytterst mulig, jeg ser for meg minst 5 timer, men vet ikke om det er realistisk eller ei. Rask prosessor, (til Adobe CS5-programmer) Det hadde ikke gjort meg noe om tastaturet var bra, heller... Om mus følger med er det supert, men absolutt ikke et kriterie! Det kan kjøpes etterpå. Om windows 7 ultimate ikke følger med, hvor kan jeg da kjøpe det billigst? Endret 22. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har ASUS X77JA, men jeg tror den var begrenset antall produsert, men du kan se på ASUS N61 serien.....skal være ganske bra XD Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Du har den ja, men passer den alle kriteriene mine? Har hørt at ASUS generelt er dårlig.. Lenke til kommentar
LOLBESSE Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 X77J er en slags videreutvikling av N61..helt lik bare helt større og bortsett fra at den kom med script feil da jeg kjøpte den så har den virket kjempebra!.....men ATI er crap....noen spill har jeg ikke kunnet spille p.g.a det.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg SKAL ha Intel-prosessor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå