Migla Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hey! Jeg er avhengig av spillet " ROllercoaster Tycoon 3." Jeg kjører spillet nå på win7, noe som ikke viser seg å fungere for meg, men for andre. Får altså opp en crashmelding... Har nettopp skaffet meg windows 7, og trodde RCT3 skulle fungere fint her. Har ikke mulighet for å se hva som står i krasjen, står bare crash dump: 30/40/50 ++ så øker antallet, tar rundt 4 sekunder så restarter PC'en seg.. Ikke noe godt tegn, veit jeg! Men jeg har virkelig lyst til å spille dette spillet på min PC. Håper seriøst noen kan hjelpe meg, er helt desperat. Hva må jeg gjøre? Flere alternativer? TUSEN TAKK FOR ALL HJELP! Blir driitglad! EDIT: Har avinnstallert spillet, får ingen crashmeldinger opp nå. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Det er ikke en patch du trenger å installere? Prøv å installer siste driver til skjermkortet. Jeg kjenner ikke spillet, men her er det i hvert fall en patch du kan laste ned. ftp://ftp.infogrames.net/patches/rct3/RCT3_RETAIL-UPDATE1_USA.EXE Fant den her, under updates: http://www.rollercoastertycoon.com/us/faq Endret 22. januar 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå