edilimod Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hej Jeg har tenkt å kjøpe ny laptop. Jeg har et budsjett på 6000 kr. Den nye laptopen skal bli brukt til dokumentvisning, filmavspilling og "lett" spilling (f.eks Sims1 og 2 ), den trenger ikke stor lagringsplass da jeg gjerne bruker ekstern harddisk og har en relativt OP stasjonær pc fra før med plass til alt jeg måtte ønske. Denne laptopen er mer en "ekstra-pc" som jeg vil bruke da jeg pendler MYE, og gjerne ønsker mulighet for å jobbe og lett underholdning når jeg er på reisefot. Jeg er ekstremt kresen når det kommer til støynivå, batteritid er ikke så farlig så lenge den holder i ca 1 time, lyd er jeg ikke så nøye med heller. Men da jeg som sagt pendler mye er det ønskelig at den er lett og liten (13"-15"). Grafikk er heller ikke supernøye, så lenge den er tålelig. Så lenge tastaturet ikke er bråkete eller tungt å klikke så er jeg strålende fornøyd. Spør dere om innspill, sist jeg spurte et par kjekkaser på expert og elkjøp fikk jeg med meg noe dritt heimatt! Har sett litt på Asus UL30A (eller hva den nå heter), den virker perfekt for meg, men er usikker på om den er grei å spille spill som f.eks Sims1 og 2. Skal sies at jeg KUN skal spille Sims på den, har noen erfaring med denne dataen? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det skal være en bra maskin og den har fått gode reviews. Den skal også klare Sims 3 i Low settings flytende(38frames/second) så Sims 1 og 2 bør da flyte enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå