Ascubal Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Skal snart bytte min aldrende iPhone 3GS, med noe nytt siden bindingstiden snart er over. Bytter tlf ca 1 gang i året. Til nå har jeg vært ganske fornøyd med iPhone, men jeg sitter med en følelse som sier at jeg faktisk ikke helt eier denne tlf, men låner den av Apple. Samt så har det vært endel saker mot Apple og demmes verdier, så har fått bittelitt avsmak for forretningsmodellen demmes. Så jeg tenker på å skaffe meg ny smarttelefon, og det kan være iPhone denne gangen også, men vil veldig gjerne vurdere andre merker etc. Kriterier er vel at den skal være grei å bruke, touchskjerm, "grei" batterilevetid, og være noenlunde rask. Vil gjerne kunne ha apps av ymse slag der også. Prisen spiller ikke store rollen da den skal kjøpes subsidiert av Telenor. Edit: Gjerne stor og god skjerm, samt bluetooth og wifi. GPS er heller ikke å forakte. På forhånd takk Endret 22. januar 2011 av Ascubal Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hva er egentlig «grei å bruke, touchskjerm, "grei" batterilevetid, og være noenlunde rask» sammenlignet med din gamle 3GS? Hvorfor vil du oppgradere? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Bør se på HTC og Samsung sine Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Hva er egentlig «grei å bruke, touchskjerm, "grei" batterilevetid, og være noenlunde rask» sammenlignet med din gamle 3GS? Hvorfor vil du oppgradere? Min 3GS har dårlig batteri og defekt GPS. Ja, jeg kan sende den på rep, men det gidder jeg ikke. Grei å bruke pleier å bety enkel å bruke, dvs ikke altfor uoversiktlige menyer. Jeg vil oppgradere pga det jeg skreiv her og i første post. Hva med LG Optimus 2X som snart kommer ut? Endret 22. januar 2011 av Ascubal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå