Zemeckis Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei Jeg installerte kazaa her om dagen,så installerte jeg Norton Internet Security 2003,jeg fikk en pop-up om jeg vil blokker eller ikke,trykkte vel for fort men nå vil ikke kazaalite connecte,hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 det er en "flik" i nis som lister opp rules for alle programmene som passerer/eller ikke. let opp kazaa der, og allow all elns... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 det er en "flik" i nis som lister opp rules for alle programmene som passerer/eller ikke. let opp kazaa der, og allow all elns... Takker og bukker,skal prøve å finne ut av det :wink: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 du kan også laste ned kaNAT fra K-lite's hjemmesider. Da kommer du aktiv og får MYE fler filer! Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det er noe på Firewall => Configure => fanen til Program Control. Der kan du sette kazaalite.exe til Allow All. Tror det hjelper! Forresten, Norton Internet Security er kjempebra produkt! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Det er noe på Firewall => Configure => fanen til Program Control. Der kan du sette kazaalite.exe til Allow All. Tror det hjelper! Forresten, Norton Internet Security er kjempebra produkt! Fikk det til nå,takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå