AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei alle sammen. Jeg er en 21 år gammel gutt som er på bunnen i livet akkuratt nå... Dama jeg har vært sammen med siden jeg var sammen med siden jeg var 16 bestemte seg for å ta "pause" i november. Vi var jomfruer når vi traff hverandre, men sist helg hadde hun seg sitt første one night stand med en annen. Pausen har gått greit helt til da, vi har snakket om å bli sammen igjen til våren osv. Grunnen jeg tar dette så tungt er for at hun har løyet for meg gått bak ryggen å sårt meg noe sinnsykt. Det begynte med at vi studerte hver våres plass, ca. 2 timer unna hverandre 1 år. Hun hadde ingen venner og var veldig "stressene" fordi hun hadde omtrent kun meg. Jeg tenkte mange ganger jeg ville ta pause på den tid, men tenkte jeg skulle komme igjennom det for våres og hennes skyld. Jeg inveterte henne til en fest der hun traff sine nåværende venniner. Etter 3 år, 1 år studie flyttet vi sammen. Det var da hun begynte å få venniner, og da jeg merket forandring.... Etter sommerferien hoppet jeg inn i forsvaret og hun fortsatte å studere. Hun ble mer me på arrangemanger med venninnene og var mindre påtrengede på meg. Men nå i november ville hun ta pause for å oppleve å være "alene", hun sa det hadde ingenting med å sex med andre eller noe som helst med andre gutter.. Dette var jo såklart løgn, gidde meg gang på gang falske forhopninger det skulle bli oss to. Hun ringte å hintet at hun ville jeg skulle ligge med ei annen uten hun skulle bry seg, dette var jo pga. hun ikke ville ha dårlig sammvittighet for det hun gjorde forige helg. Er hjemme nå pga. sykemelding, men reiser tilbake til en flybase i lillestrøm neste uke. Kjenner ingen der, alle andre soldater reiser hjem i helgene for de bor på østlandet, det har ikke jeg annledning til for jeg er fra stavanger. Kommer til å føle meg helt alene og forlatt, klarer ikke tanken på det engang. Har prøvd å snakke om det til noen venner men føler meg veldig impåsliten, og de skifter altid tema. Så trenge tips til å komme over henne, eller annen motivasjon for å fortsette..... håper virkelig noen tar meg seriøst. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det første som slo meg var uærlighet, hun har jugd til deg og det ser jeg som på nulltoleranse i et forhold. Derfor sier det meg at hun ikke virker som en god kjæreste for deg, og værtfall ikke med tanke på at hun tok en pause for å ha seg med andre gutter og at hun prøvde å få deg til og ha sex bare for og bli kvitt hennes samvittighet. Huff. Prøv å ikke tenk så mye over det, selvom det er lettere sagt enn gjort. Skaff deg venner som du kan ha det mye moro med, når du har det artig lover jeg deg at den fæle følelsen over hun går bort. I allefall så lenge moroa varer Leste selvfølgelig at du var mye alene, men få noen kompiser til å være igjen og finn på noe i byen. Det er di "tipsene" jeg kommer på akkurat nå. Skal legge inn noen flere hvis jeg kommer på noen i morra. Er nok mange andre inne her som har flere tips! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 TS her. må bare tilføye at jeg går jeg er med venner nå når jeg er hjemme, men kommer altid en alene stund rett før leggetid. Elsker henne fortsatt utrolig mye selv om jeg ikke har lyst. Hun er på fjelltur med skolen og så sitter oppe på nettene med fæle tanker hele tiden.... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Med andre ord, når hun var alene og trengte deg så hadde du tålmodighet og satset på hun selv om du tenkte på å ta pause. Når hun så får venner og "vil oppleve livet", så trengs du ikke lenger i like stor grad og hun tar pause. Det har selvsagt ingenting med andre eller seksualitet å gjøre, men hun ligger med en annen. Slik jeg ser det, har hun jo ikke gjort noe galt sånn sett siden dere ikke er sammen. Men er dette jenta du vil være sammen med? Satse på og forhåpentligvis holde sammen med i lang tid? På meg virker det som mangel på respekt - hun dropper deg når hun ikke lenger har like stor bruk for deg som før. Dere har "pause" og snakker om å bli sammen igjen, men hun ligger likevel med en annen. Hadde det vært meg, så hadde jeg for det første ikke godtatt en pause. Enten er vi sammen eller ikke. Men folk er forskjellige og det er greit nok. Men jeg hadde aldri godtatt at jenta under en pause ligger med andre, for meg er det total mangel på respekt og veldig nær utroskap selv om hun selvsagt er fritt til å gjøre som hun vil når dere ikke er eksklusive. Men det er ikke ei jente jeg ville kasta bort mer tid på. Hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt til dama hva jeg følte, deretter droppet all kontakt og kommet meg videre. Det kommer flere, som behandler deg bedre. Det er mine to cent, selv om jeg skjønner at det er vanskelig å gi slipp på noen du har følelser for. Men jeg ville mistet lysten på ei jente som oppfører seg slik. Lenke til kommentar
Petter22 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Drid at du har d sånn. Kan tenka meg d hadde ver skikkelig trist. Men du må jo ver litt "forsiktige" me de pausene, d e jo då d e stor fare for at sånne ting skjer. Personlig, viss någe sånn hadde skjedd me meg, så hadde eg ikje tatt hu tebage. Men du må jo finna ud ka som e best for deg. Hvis du ikje vil ha hu, stikk på beverly på ein torsdag, då får du deg någe viss du vil... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Det er lettere sagt enn gjort, Petter22. Kjæresten min gikk fra meg nå, for fire dager siden. Nå har hun så vidt jeg vet ikke vært utro, selv om jeg hadde mine mistanker tidligere, så føler jeg nå at det har kun vært hodet mitt som har tenkt alt for mye. Men i alle fall, det å gi slipp på en person er ikke lett. Om hun har vært utro så tilgir jeg det LETT hvis hun fortsatt elsker meg. Det at hun var utro kan selvfølgelig ikke unnskyldes, men ting kan skje. I mitt tilfelle har vi vært i lag i tre år, og det har nok vært de tre beste årene av livet mitt. Jeg er "bare" 22 år nå, og finnner sikkert en ny jente etter hvert, men akkurat nå ser livet grusomt ut. Når det gjelder motivasjon til å komme over henne, så trenger jeg også det. Jeg ser ikke mange tingene. Jeg bor selv i østfold nå, men kommer fra nordland. Her har jeg strengt tatt INGEN. Kan jo litt for det selv ettersom jeg ikke har vært ute, og at jeg heller har hatt et behov for å dra ut - Jeg har jo hatt kjæresten. Vi har ikke møttes så ofte som jeg føler vi burde, men det er lett å være etterpåklok. Jeg håper i alle fall at TS holder ut, og det ordner seg nok med tiden ... Det er det rådet jeg har fått fra de 10 stykkene jeg har snakket med. Tror det ikke selv, men må nesten vente og se. Edit: Du kan jo prøve å se på fordelene om du er som meg, da, jeg veier litt for mye, så det passer utrolig bra at matlysten forsvinner. Klarer nesten ikke spise i det hele tatt. Endret 22. januar 2011 av notalive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå